در چهارمین پویش فناورانه" سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" معرفی شد:

سامانه دی دار و پلتفرم پاساژ بیمه

سامانه دی دار و پلتفرم پاساژ بیمه
کدخبر : 46977

صبح امروز با حضور رئیس کل بیمه مرکزی دو سامانه دی دار و پاساژ بیمه در چهارمین سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه معرفی شدند.

مهندس کشاورز مدیرعامل بیمه دی به همراه تیم مدیریتی خود به معرفی سامانه دی دار و مرکز نوآوری بیمه دی (دی نو) پرداخت.

بنابر این گزارش مهندس کشاورز سامانه دی دار را یک پلتفرم بر پایه فناوری های نوین دانست و گفت: این سامانه با تمرکز بر حوزه دیجیتال و یکپارچه سازی خدمات بیمه ای طراحی شده است تا بیمه گذاران بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات مشاوره ، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت به طور همزمان بهره مند شوند.

وی افزود: همچنین در این سامانه به خانواده محترم ایثارگران که از بیمه گذاران این شرکت هستند، سرویس های ویژه ای اختصاص داده شده است.

مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگری از ارائه خود به معرفی مرکز نوآوری "دی نو" پرداخت و گفت: این مرکز با هدف ایجاد تجربه خوشایند برای کارکنان و شبکه فروش طراحی شده که با حضور در اتاق های اختصاصی که برای این کار ایجاد شده، بتوانند به ایده پردازی برای ارائه محصولات و خدمات جدید بیمه ای بپردازند.

در بخش دیگری از این نشست، مهندس ایوب توحیدنیا مدیرعامل سامانه پاساژ بیمه به معرفی مزایای این سامانه پرداخت و گفت: این سامانه با شعار خرید خدمات بیمه ای از حرفه ای ها طراحی شده و محلی است برای اینکه بیمه گذاران بتوانند بیمه نامه های خود را از شبکه فروش متخصص و نزدیک به محل زندگی خود بدون مراجعه حضوری خریداری کنند.

همچنین سازمان ها نیز می توانند برای استعلام بیمه نامه های مورد نیاز خود از طریق این سامانه اقدام کنند.

وی از دریافت مشاوره به عنوان یک خدمت دیگر از این سامانه نام برد و گفت: صدور در این سامانه از طریق شبکه فروش انجام می شود و امتیازات آن برا یآنها محفوظ خواهد بود.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید