منطقه آزاد انزلی/

حضور سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان

حضور سازمان منطقه آزاد انزلی در نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان
کدخبر : 47100

نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان با هدف معرفی واحد های فناور، نوآور و دانش بنیان در حوزه صنعت و تجارت در مرکز نمایشگاهی بین المللی گیلان آغاز به کار کرد و سازمان منطقه آزاد انزلی نیز به عنوان یکی از دستگاه های پیشران در حوزه صنعت و دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارد.

بنابر این گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور و از سازمان های پیشران در حوزه اقتصاد دانش بنیان بوده که به همراه ۹ واحد صنعتی و شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه تخصصی در فضایی به مساحت مجموعآ ۱۸۰ متر حضور دارد.

در این نمایشگاه تخصصی پنج واحد صنعتی نوآور ،فناور و دانش بنیان مستقر در شهرک های صنعتی منطقه آزاد انزلی مشتمل بر شرکت سوبار تولید کننده انواع جت پرینتر، شرکت کاوش تجهیز کاسپین تولید کننده ماشین آلات ساخت، شرکت آرمان کاسپین تولید کننده دارو، شرکت راش کیان تولید کننده دستگاه های اوزون و پلاسمای سرد و شرکت کاسپین کارمن تولید کننده انواع دستگاه های عیب یابی خودرو حضور داشته محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.

لازم به ذکر است چهار شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز شکوفایی واحدهای فناور و دانش بنیان منطقه آزاد انزلی نیز شامل شرکت گیل آزما، ارتباطات ویرا تاک، صنایع امین مبادله و تراکنش قرن نیز از دیگر شرکت های حاضر در این نمایشگاه تخصصی بوده که با حمایت های سازمان منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین‌المللی فعالیت می کنند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه گسترش تولید و تجارت گیلان از امروز ۲۱ دی لغایت ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ آماده بازدید علاقمندان می باشد.

 

مدیریت روابط عمومی امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید