مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

اجرای کامل و سریع طرح نجما مستلزم همکاری استانداران و شهرداران سراسر کشور است

اجرای کامل و سریع طرح نجما مستلزم همکاری استانداران و شهرداران سراسر کشور است
کدخبر : 47189

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در برنامه تلوزیونی سحریز خیر صداوسیما مرکز آذربایجان غربی گفت: همکاری استانداران و شهرداران برای اجرای هرچه سریع تر طرح نهضت جهادی فیبرنوری(نجما) ضروری است.

مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران صبح امروز و به منظور امضاء تفاهم نامه عملیات اجرایی نهضت جهادی فیبرنوری(نجما) با استانداری آذربایجان غربی وارد ارومیه شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه این سفر با حضور در برنامه "سحریز خیر" صداوسیما مرکز آذربایجان غربی با مردم استان گفت و گو و جزئیات طرح نهضت جهادی فیبرنوری(نجما) را تشریح کرد.

مهندس سلطانی در این برنامه با اشاره به سرعت روز افزون پیشرفت فناوری های مخابراتی در جهان اظهار کرد: فناوری ارتباطات با سرعت در حال پیشرفت است و شرکت های مخابراتی برای پاسخ به نیازهای مشتریان خود باید با این سرعت فناوری های خود را ارتقاء و به روز رسانی کنند.

وی افزود: به طور مثال امروز در حوزه فناوری ارتباطات سیار جهان در حال حرکت به سمت تکنولوژی نسل پنجم است که ما نیز باید به سرعت امکان ارائه این سرویس را برای مشترکین عزیز را فراهم بیاوریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: از دیگر فناوری ها و زیرساخت های ضروری پیشرفته در صنعت مخابرات که امروز برای کشور ضرورت دارد ایجاد زیرساخت فیبرنوری است.

مهندس سلطانی گفت: شرکت مخابرات ایران با تصمیم هیات مدیره محترم وارد این حوزه شد و تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور انجام شده اما این میزان هنوز برای نیاز کشور کافی نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر نگاه توسعه مدارانه شرکت مخابرات ایران در مناطق مخابراتی و استان ها افزود: به همین منظور طرح تحت عنوان نهضت جهادی توسعه فیرنوری شرکت مخابرات ایران (نجما) تهیه و توسط هیات مدیره مصوب شد و ما امروز در آذربایجان غربی حضور یافتیم تا تفاهم نامه اجرای این طرح را با استاندار محترم به امضاء برسانیم.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری استانداران و شهرداران سراسر کشور با شرکت مخابرات ایران در اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد تا در این فاز از اجرای طرح نجما در استان ها بیش از ۲ هزار کیلومتر دیگر به زیرساخت های مخابراتی آذربایجان غربی افزوده شود.

مهندس سلطانی گفت: امروز مشترکین متعددی در استان از خدمات با کیفیت باندپهن تاMb ۳۰۰در استان استفاده می کنند.

 

روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان غربی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید