مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفت

وعده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شفاف سازی پروژه‌های شورای راهبردی محقق شد

وعده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شفاف سازی پروژه‌های شورای راهبردی محقق شد
کدخبر : 47278

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با عمل به وعده و در آغاز مسیر شفافیت در شورای راهبردی، دستور انتشار طرح‌های مصوب این شورا در پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را صادر کرد.

پیام برزگر رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی در نود و هفتمین جلسه این شورا که در تاریخ ۱۴ دی ماه برگزار شد و ۳۳۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بودجه سرمایه‌ای و ۸۰ میلیارد تومان بودجه جاری جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های پتروشیمی در آن به تصویب رسید، با انتقاد از عدم شفافیت مصوبات شورای راهبردی برای مردم اظهار کرده بود: مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی باید بصورت شفاف به مردم همجوار و جامعه پیرامونی صنعت اعلام شود و در پایگاه اطلاع رسانی سازمان قرار داده خواهد شد.

بر همین اساس و طبق وعده مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی برای سال مالی ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار گرفت.

لازم به ذکر است طرح‌های مصوب شورای راهبردی از سوی فرمانداری و به نمایندگی از سوی شورای سیاست‌گذاری به شورای راهبردی ارائه شده و شورای راهبردی صرفا کلیات جاری سازی طرح‌ها را مورد تصویب قرار داده است و مسئولیت تعریف و اجرای صحیح پروژه‌ها بر عهده شورای سیاست‌گذاری است.

مصوبات شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی برای سال ۱۴۰۱ را از این لینک مشاهده نمایید.

 

روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید