بیمه مرکزی/

برنامه های دومین جشنواره ورزشی صنعت بیمه اعلام شد

برنامه های دومین جشنواره ورزشی صنعت بیمه اعلام شد
کدخبر : 47366

برنامه برگزاری مسابقات دومین جشنواره ورزش صنعت بیمه توسط شورای ورزش این صنعت اعلام و طی مراسمی اعضای کمیته های تخصصی این شورا انتخاب شدند.

دراین مراسم که با حضور مسئولان تربیت بدنی شرکت های بیمه و درمحل بیمه مرکزی برگزار شد ابتدا رویکرد معاونت توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در ایجاد یک ساختار منسجم برای اشاعه ورزش سلامت محور در سازمان بیمه وهمچنین ظرفیت های ورزش قهرمانی از طریق شورای توسعه ورزش بیمه تشریح شد .

 سپس علیرضا محمدعلی رییس توسعه ورزش بیمه مرکزی، ضوابط دومین جشنواره ورزشی این صنعت را در رشته های مختلف ورزشی اعلام کرد و با تبیین ضرورت تشکیل کمیته های تخصصی شرح وظایف کمیته های فنی و نظارت، کمیته پشتیبانی وآموزش و رسانه را بیان کرد.

براساس تصمیمات اتخاذ شده درشورای ورزش صنعت بیمه رقابت های ورزشی دومین جشنواره شامل رشته های آمادگی جسمانی ،فوتسال، دارت،تنیس روی میز، بازی رایانه ای و فوتبال روی میز خواهد بود که در این رویداد  دو گروه بانوان و آقایان به رقابت می پردازند.

شورای ورزش همچنین در مورد مشارکت شرکت ها در دومین جشنواره اعلام کرد "شرکت بیمه ما" در رشته دارت مردان و زنان، "بیمه کوثر" در رشته تنیس روی میز مردان و زنان، "بیمه دی" دربازی های رایانه ای(پلی استیشن) مردان، "بیمه البرز" در رشته فوتسال آقایان و "بیمه دانا" برنامه صعود کوهنوردان صنعت بیمه را میزبانی خواهند کرد که جزییات برنامه و زمان اجرای این رویداد و سایر میزبانی ها بزودی از طریق شورای ورزش صنعت بیمه اعلام خواهد شد.

همچنین در این نشست انتخابات اعضا، روسا، دبیران و ناظرین کمیته های سه گانه برگزار و منتخبان به شرح زیر معرفی شدند:

کمیته فنی و نظارت /  

 اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه سامان، تعاون،کوثر،ملت، معلم تجارت نو، دانا و ایران معین هستند. همچنین فرهاد اکبر از بیمه کوثر به سمت رییس و دهقان از بیمه سامان به سمت دبیر، انتخاب شدند.

 کمیته پشتیبانی/

اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه آسیا، پارسیان، رازی، دی، نوین، حافظ، خاورمیانه، باران هستند و همچنین مهدی هندیونی از بیمه آسیا به سمت رییس و خالقی از بیمه دی به سمت دبیر انتخاب شدند.

کمیته آموزش و رسانه

اعضای این کمیته متشکل از روسای تربیت بدنی شرکت های بیمه البرز، ما، پاسارگاد، حکمت صبا، ایران، آرمان، پژوهشکده بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی هستند و براساس این گزارش محمدرضا رباط کریمی از بیمه ما به سمت رییس و صادقی نسب از بیمه حکمت صبا به سمت دبیر این کمیته انتخاب شدند.

در این انتخابات همچنین سمانه شاهین فر، علیرضا کدخدا و حسین احمدی به عنوان ناظرین کمیته های یاد شده انتخاب شدند.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید