صبح سه شنبه 27 دی صورت گرفت؛

بیمارستان کیش در کانون تحولات اساسی و ارتقاء سطح خدمات درمانی

بیمارستان کیش در کانون تحولات اساسی و ارتقاء سطح خدمات درمانی
کدخبر : 47592

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان کیش بر ضرورت تامین تجهیزات و حضور پزشکان مجرب و متخصص در راستای ارائه خدمات شایسته به ساکنان کیش و گردشگران تاکید کرد.

سعید پورزادی صبح سه شنبه 27 دی ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و نحوه ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان؛ دستور راه اندازی اتاق عمل قلب باز، تعویض تجهیزات قدیمی و فرسوده و اصلاح برخی از مشکلات موجود در ساختمان بیمارستان کیش را صادر کرد.

سعید پورزادی در ادامه این بازدید افزود: محل اسکان پزشکان، راه اندازی ترانسفر از فرودگاه و بالعکس، استفاده از پزشکان مجرب و متخصص در حوزه های مختلف، پروانه بهره برداری، بیمه تامین اجتماعی و وضعیت آمبولانس های این مرکز درمانی از جمله موضوعات مهمی است که باید با پیگیری ویژه سازمان حل شوند.

کامران فردوسی رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد بیمارستان در رابطه با ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان، گفت: با توجه به مراجعه شمار زیادی از ساکنان و گردشگران به این مرکز درمانی در تلاش هستیم بهترین خدمات درمانی را به عموم کیشوندان و گردشگران ارائه دهیم.

فردوسی تکریم مراجعه کنندگان و ارائه خدمات درمانی را یکی از ماموریت های مهم و ارزشمند بیمارستان کیش برشمرد و اظهار داشت: خوشبختانه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش نسبت به مشکلات بیمارستان آگاهی کامل دارد و به طور حتم با حمایت ایشان می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن بخش عمده ای از مشکلات را حل کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید