معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

برگزاری ۹ کارگاه و پنل تخصصی در رویداد فرصت های سرمایه گذاری نفت، گاز پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد

برگزاری ۹ کارگاه و پنل تخصصی در رویداد فرصت های سرمایه گذاری نفت، گاز پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد
کدخبر : 47593

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری ۹ کارگاه و پنل تخصصی در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خبر داد.

مختار گرشاسبی با اعلام این خبر گفت: این رویداد به میزبانی منطقه آزاد قشم از سوم تا پنجم بهمن ماه در جزیره برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چالش ها و فرصت های بهره برداری از منابع ایران، بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه نفت، گاز پتروشیمی، و انرژی در منطقه آزاد قشم، اقتصاد آبی جزیره قشم پنجره ای برای بهره برداری از فرصت های انرژی پاک و سبز در ایران، نشست تخصصی بانک صادرات ایران و بازار بهینه سازی انرژی و محیط زیست تامین خوراک پتروشیمی کارگاه هایی هستن در روز نخست نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گفته گرشاسبی حکمرانی کارآمد انرژی پایدار در جزیره قشم، توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدیدپذیر، مبانی راه اندازی و بهره برداری پروژه های صنعت نفت و انرژی با رویکرد دانش بنیان و چالش ها و فرصت های تامین آب و دفع پساب  در مناطق ساحلی ایران نیز عنوان سرفصل کارگاه هایی است که در روز دوم برگزار خواهد شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: وجود سواحل گسترده، قرارگیری در مهمترین آبراهه بین المللی، برخورداری از اسکله های تجاری مناسب و وجود ۱۷ میدان گازی و نفتی قشم را به بهترین فرصت برای توسعه صنعت نفت و گاز کشور تبدیل کرده است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید