عبور پرداخت سود سنواتی از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان

عبور پرداخت سود سنواتی از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان
عبور پرداخت سود سنواتی از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان

اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سنواتی سهامداران نشان می دهد که تا پایان دی ماه سال جاری، 289 ناشر، سود سنواتی 31 میلیون و 95 هزار و 390 سهامدار که شامل 5 هزار و 847 میلیارد و  109 میلیون و 582 هزار تومان می شود را از طریق اطلاعات سامانه سجام توسط سمات واریز کرده اند.

پرداخت سود جاری 430 ناشر

دیگران چه می خوانند:

از  سویی دیگر، از ابتدای امسال تا پایان دی ماه 430 ناشر، سود جاری 53 میلیون و 987 هزار و 570 سهامدار را که شامل 55 هزار و 716 میلیارد و 428 میلیون و  617 هزار تومان می شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت کرده اند.

 سامانه سجام چیست ؟

 لازم  به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از

«سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهادها» در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.

بر  اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

مزایای سجامی شدن

گفتنی  است «دریافت کد معاملاتی برای ورود به بازار سرمایه، دریافت سودهای جاری، سنواتی و سود سهام عدالت، امکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن شامل میز خدمت الکترونیک، مشاهده و گزارش دارایی، دریافت گواهی سهام، لیست مجامع و برگزاری مجامع به صورت الکترونیک، گزارش سود های پرداخت شده، تاریخچه سود سهام عدالت و گزارش حق تقدم استقاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام به شمار می رود.

 

روابط عمومی سمات

عبور پرداخت سود سنواتی از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟