در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران/

تقدیر از فولاد مبارکه به عنوان چهارمین شرکت برتر کشور و اولین شرکت از نظر سودآوری و ارزش افزوده

تقدیر از فولاد مبارکه به عنوان چهارمین شرکت برتر کشور و اولین شرکت از نظر سودآوری و ارزش افزوده
کدخبر : 48029

در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران IMI-۱۰۰ شرکت فولاد مبارکه رتبه چهارم بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور، رتبه اول از نظر شاخص ارزش افزوده و سودآوری را کسب کرد. همچنین در این همایش شرکت آتیه فولاد نقش جهان رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه خدمات بازرگانی را کسب کرد.

سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های بزرگ و موثر در اقتصاد کشور را معرفی کرد.

در این همایش شرکت فولاد مبارکه توانست رتبه چهارم را در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور به دست آورد و از محمد یاسر طیب نیا مدیر عامل این شرکت با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

همچنین شرکت فولاد مبارکه با ۱۲۷،۰۲۴ میلیارد تومان به عنوان برترین شرکت از نظر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۰ معرفی شد. علاوه براین شرکت فولاد مبارکه با ۱۱۴،۸۴۷ میلیارد تومان سود قبل از کسر مالیات ۱۴۰۰ به عنوان برترین شرکت از نظر سودآوری انتخاب شد و این شرکت از نظر ارزش بازار با ۳۲۲،۸۸۶ میلیارد تومان توانست بعد از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رتبه دوم را کسب نماید. همچنین این شرکت رتبه چهارم در اشتغال زایی را کسب کرد.

در این مراسم، شرکت آتیه فولاد نقش جهان نیز رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه خدمات بازرگانی کسب کرد.

شایان ذکر است؛ شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رتبه اول، شرکت نفت خلیج فارس رتبه دوم،شرکت پالایش نفت بندرعباس در جایگاه سوم، فولاد مبارکه در جایگاه چهارم، شرکت سرمایه گذاری غدیر در رتبه پنجم، بانک ملت در رتبه ششم، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در رتبه هفتم، شرکت ایران خودرو در رتبه هشتم، بانک رفاه در جایگاه نهم و شرکت سرمایه گذاری پارس آریان در جایگاه دهم در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید