وزیر اقتصاد با حمایت از عرضه خودرو در بورس مطرح کرد؛

همگرایی وزارت صمت و شورای رقابت برای حفظ منافع مردم و تولیدکنندگان

همگرایی وزارت صمت و شورای رقابت برای حفظ منافع مردم و تولیدکنندگان
کدخبر : 48099

سید احسان خاندوزی گفت: در تلاش هستیم همگرایی مناسبی میان وزارت صمت و شورای رقابت شکل بگیرد تا خروجی مصوبه شورای رقابت، استفاده از سازوکار شفاف و مناسب برای تامین نیاز مردم و هزینه‌های تولیدکنندگان باشد. وزارت صمت در تلاش است تا عرضه با زمان‌بندی مشخص، منظم و قابل پیش‌بینی را در بورس دنبال کند.

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: عرضه خودرو در بورس، هم دسترسی بهتر به خرید، هم شفافیت و هم در مجموع منفعت مصرف‌کننده و تولیدکننده را به همراه دارد.

وی افزود: قبلا هم اعلام کرده‌ام اگر سازوکار موثرتری برای حفظ منافع مردم وجود دارد، دولت با آغوش باز از شنیدن پیشنهادها استقبال می‌کند. طی عرضه‌های انجام شده در بورس ۲۷۵۰ میلیارد تومان منفعت به مردم به عنوان خریدار خودرو از بورس رسیده است؛ در واقع خرید ارزان‌تر به نسبت بازار انجام شده است.

خاندوزی گفت: وزارت صمت در تلاش است تا عرضه با زمان‌بندی مشخص، منظم و قابل پیش‌بینی را در بورس دنبال کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم همگرایی مناسبی میان وزارت صمت و شورای رقابت شکل بگیرد تا خروجی مصوبه شورای رقابت، استفاده از سازوکار شفاف و مناسب برای تامین نیاز مردم و هزینه‌های تولیدکنندگان باشد. شیوه قبلی فروش خودرو، بخت آزمایی ناصواب و نادرستی بود.

 

سنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید