جلسه فرهادی با معاون شرکت توسعه زیرساخت حمل و نقل کشور

پیگیری تسریع در مراحل پایانی ریل گذاری پروژه ملی رشت _بندرکاسپین

پیگیری تسریع در مراحل پایانی ریل گذاری پروژه ملی رشت _بندرکاسپین
کدخبر : 48111

عیسی فرهادی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان با عباس خطیبی عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راه آهن ، بنادر و فرودگاه ها شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور در خصوص پیگیری فرآیند تکمیل طرح ملی اتصال این منطقه به خط ریل سراسری در محل دفتر این شرکت واقع در تهران به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست دو طرف با تصریح بر اهمیت بین المللی این طرح ملی در مسیر عملیاتی سازی کریدور شمال جنوب و تبادل کالا مابین کشورهای اتحادیه اقتصادی اوراسیا با حاشیه جنوبی خلیج فارس ؛ در خصوص آغاز روند ریل گذاری قطعه منطقه آزاد انزلی به سمت ایستگاه پیربازار رشت به منظور سرعت بخشیدن به عملیات احداث و تکمیل این طرح توافق کردند تا در آینده نزدیک عملیات ریل گذاری از دو طرف مسیر نیز همزمان آغاز گردد.

از سوی دیگر همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی در تأمین برخی مصالح مورد نیاز با همکاری مجموعه مدیریتی استان گیلان در راستای بهره برداری این طرح به توافق رسیدند و دو نهاد مأمور پیگیری این موارد تا حصول نتیجه شدند.

گفتنی است در این نشست محمد باقر فاتحی مریدانی، معاون فنی و زیربنایی این سازمان، معاونین و مدیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور بهمراه شرکت های پیمانکار و مشاور طرح راه آهن رشت به انزلی(بندرکاسپین) حضور داشتند.

 

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید