رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نزدیک به ۱۴ میلیون مشتری جذب کرده است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نزدیک به ۱۴ میلیون مشتری جذب کرده است
کدخبر : 48251

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک طی ۱۵ سال فعالیت توانسته است نزدیک به ۱۴میلیون مشتری جذب کند.

دکتر «روح‌الله قاسمیان» با حضور در برنامه تلویزیونی «عیار» شبکه افق گفت: حجم مشتریان این بانک به خاطر پرداخت وام آسان و ارائه خدمات بانکی از طریق پیشخوان مجازی در گستره خدمات بانکداری دیجیتال رو به افزایش است.

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه کمترین میزان مطالبات معوق در شبکه بانکی مختص به این بانک است، افزود: نسبت مطالبات به مصارف این بانک کمتر از نیم درصد است که پایین‌ترین حد در شبکه بانکی کشور به شمار میرود و ریسک نکول بسیار پایینی را ثبت کرده است.

قاسمیان با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا کنون بیش از ۲۳۴هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده، اظهار داشت: این بانک تا پایان دی ماه سال جاری بیش از ۸۵ همت وام قرض‌الحسنه پرداخت کرده که این امر نشان دهنده سیر صعودی پرداخت وام قرض‌الحسنه در طول چند سال اخیر است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون و۶۰۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت شده و امسال نیز تا کنون ۲ میلیون و ۳۶۰هزار فقره وام به حساب مشتریان واریز شده است.

هدف‌گذاری برای پرداخت ۳ میلیون فقره وام‌ قرض‌الحسنه

قاسمیان چشم‌انداز این بانک را تا پایان سال جاری پرداخت ۳ میلیون فقره وام عنوان و تصریح کرد: ۱۴۲ همت منابع تا پایان دی ماه امسال جذب شده که نسبت به سال‌های پیش شیب صعودی چشمگیری را طی کرده است.

رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص مصرف وام قرض‌الحسنه گفت: بیشترین مبالغ وام‌های تکلیفی پرداختی مربوط به حمایت از اشتغال و تولید کالا و خدمات ایرانی بوده است.

وی اظهار داشت: بیش از ۱۲هزار میلیارد تومان وام در بخش حمایت از کالا و خدمات ایرانی توسط این بانک پرداخت شده است.

قاسمیان به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص نامگذاری سال‌های اخیر و تأکید ایشان بر اقتصاد، تولید و کارآفرینی اشاره و تصریح کرد: این بانک در بخش اشتغال، تولید و حمایت از کالای ایرانی نقشی فعال ایفا کرده و هدف نهایی آن آسان‌سازی روند خرید کالای ایرانی و کمک به ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارها است.

وی با بیان اینکه ۵۲۸هزار فقره وام در بخش اشتغالزایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده، افزود: فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۱۵ سال گذشته نشان می‌دهد که بانکداری قرض‌الحسنه در مسیر ساختن جامعه‌ای قوی گام نهاده و پرسنل این بانک با خدمات شبانه‌روزی خود، امید به یک زندگی بهتر را برای مشتریان خود محقق می‌کنند.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید