کیش/

قدردانی امام جمعه بندر چارک از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش

قدردانی امام جمعه بندر چارک از مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش
کدخبر : 48389

امام جمعه بندر چارک ضمن قدردانی از اقدامات سازمان منطقه آزاد کیش "رونمایی از طرح جامع بندر، عملیات لایروبی، احداث گمرک و درب ورودی گمرک چارک" را زمینه ساز تحولات اقتصادی در این منطقه عنوان کرد.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه بندر چارک 7 بهمن، اقدامات زیرساختی و عمرانی در این منطقه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با تلاش و همکاری مسوولان جهت احیای گمرک بندر چارک شاهد تحولات اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.

امام جمعه بندر چارک، اظهار داشت: مسئله احیای گمرک اعم از صادرات، واردات و بار ملوانی که مردم از قدیم به این طریق امرار  معاش می‌کردند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: ماه رجب، ماه عبادت و بندگی خدا و ماهی است که باید خودمان را برای ماه شعبان و ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر آماده کنیم.

وی در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی ایران، نماد پیروزی حق بر باطل است، افزود: یک مقابله نفس‌گیر و تاریخ ساز و مهم‌ترین مبارزه جبهه حق و باطل در قرن اخیر انقلاب اسلامی ایران بود که در رأس این انقلاب امام خمینی(ره) حضور داشتند، امامی که عادل، فقیه، متقی و خداترس بود و ندای حق را بلند کرد و مردم لبیک گفتند و انقلاب به پیروی رسید.

حجت الاسلام رستاخیز، تصریح کرد: امروز نیز همان ندای حق از امام حاضر بعد از ۴ دهه بلند است و مردم لبیک می‌گویند، این یعنی اعتماد مردم از مرجعیت دینی و رهبر دینی و ولایت فقیه می باشد.

وی، گفت: امروز غرب به نام آزادی بیان به قرآن و مرجعیت دینی و مقدسات اسلام توهین می‌کند، در حالی که در همین کشورها اگر از اسلام و مسلمانان حمایت شود و در مورد هولوکاست صحبت شود، مورد شدیدترین برخورد قرار می‌گیریم و حتی تحمل دیدن عکس شهید حاج قاسم سلیمانی که فتنه داعش را از سر مسلمانان برداشت ندارند اما از طرف دیگر دم از آزادی بیان می‌زنند و این رفتار دوگانه غرب بسیار مضحک است.

وی خاطرنشان کرد: درباره جنگ روسیه و اوکراین نیز باید گفت که غرب طمع کرد اگر روسیه را وارد جنگ با اوکراین کند، روسیه نابود می‌شود اما امروز غرب در باتلاق جنگ روسیه و اوکراین در حال فرو رفتن است.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید