با استقبال گسترده عموم مردم سراسر کشور از رویداد بزرگ فرهنگی کیش محقق شد:

تمدید قرعه کشی جشنواره فرهنگی ماه عسل کیش

تمدید قرعه کشی جشنواره فرهنگی ماه عسل کیش
کدخبر : 48500

سید علیرضا فاطمیان پور سطح اطلاع رسانی جشنواره ماه عسل کیش در فضای مجازی و رسانه ها را مثبت و تاثیر گذار ارزیابی کرد و از تمدید قرعه کشی این رویداد بزرگ فرهنگی خبر داد.

سید علیرضا فاطمیان پور مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که جشنواره ماه عسل در سطح گسترده و به نحو شایسته ای میان عموم مردم در فضای مجازی اطلاع رسانی شده است، گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست های متعدد مردم جهت تکمیل مدارک مورد نیاز و شرکت در قرعه کشی این جشنواره بزرگ فرهنگی؛ نام نویسی تا 12 بهمن تمدید شد.

فاطمیان پور در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مرحله نخست این قرعه کشی امروز یکشنبه نهم بهمن برگزار می شود، اظهار داشت: متقاضیان برای شرکت در مرحله دوم قرعه کشی تا 12 بهمن فرصت دارند تا نسبت به تکمیل مدارک و نمایه سازی اطلاعات خود در سامانه maheasal.kish.ir اقدام کنند.

وی از تسهیل شرایط نام نویسی در قرعه کشی این رویداد بزرگ فرهنگی خبر داد و افزود: جزیره کیش میزبان شمار زیادی از شرکت کنند در این رویداد فرهنگی خواهد بود و متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه این جشنواره مراجعه کنند.

سید علیرضا فاطمیان پور با بیان این که نتایج مرحله نخست این قرعه کشی امروز یکشنبه نهم بهمن اطلاع رسانی خواهد شد، اظهار داشت: مرحله دوم قرعه کشی روز چهارشنبه 12 بهمن برگزار می شود و نتایج آن نیز سیزدهم بهمن اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است: "جشنواره ماه عسل" با دو هدف ترویج و ترغیب جوانان کشور به امر ازدواج و فرزند آوری و توسعه گردشگری خانوادگی و همچنین با رویکرد ترغیب مشتریان وفادار برای سفر به این منطقه برگزار خواهد شد.

اجرای این طرح ظرفیتی در حوزه گردشگری خانواده و ویژه زوج های جوان است که با توجه به توانایی سازمان منطقه آزاد کیش میزبان تعدادی از 500 هزار زوجی که در سال 1401 ازدواج کرده اند، خواهد بود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید