با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی؛

"بشیر عمرانی" به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب شد

"بشیر عمرانی" به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب شد
کدخبر : 48539

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی "بشیر عمرانی" را به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی این سازمان منصوب کرد. وی پیش از این مشاور معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.

در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی، خطاب به مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی آمده است:

"نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم بیمه‌ای به موجب این حکم به سمت مدیرکل نامنویسی و حساب‌های انفرادی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)؛ اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم از جمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق ماموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

کسب اهداف، برنامه‌ها، راهبردها و سیاست‌های مربوط به نامنویسی و حساب‌های انفرادی در حوزه سازمانی و فرابخشی.

مسئولیت تدوین ضوابط مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله، اعتراضات و اظهارات بیمه‌شدگان مدیریت در زمینه تدوین ضوابط در خصوص ارائه اطلاعات هویتی و سوابق پرداخت حق‌بیمه بیمه‌شدگان به نهادها و مراجع متقاضی برون‌سازمانی ضمن رعایت الزامات قانونی و مقررات حاکم بر کشور.

مسئولیت تدوین ضوابط، مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه شناسایی و ساماندهی امور کارگران شاغل در صنعت ساختمان به منظور بهره‌مندی از خدمات سازمان در چارچوب مقررات مربوطه.

مسئولیت فعالیت‌های مربوط به شناسایی و بررسی شرایط مخاطبان جهت پذیرش، نامنویسی و تشکیل پرونده، مدیریت حساب‌های انفرادی و سوابق پرداخت حق بیمه (کارکرد، دستمزد و شغل)، (کارت هوشمند و...) اجرای آراء در خصوص ادعای اشتغال افراد در کارگاه‌های مشمول قانون تأمین‌اجتماعی.

مسئولیت تدوین ضوابط، مقررات و رویه‌های اجرایی در زمینه شناسایی، کنترل و رفع همپوشانی‌های بیمه‌ای و درمانی درون سازمانی و رفع همپوشانی با سایر سازمان‌های بیمه‌گر با همکاری واحدهای ذیمدخل.

 

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید