رئیس اداره آرد و غله کیش:

هشدار رئیس اداره آرد و غله کیش به کم‌فروشی نانوایی‌ها

هشدار رئیس اداره آرد و غله کیش به کم‌فروشی نانوایی‌ها
کدخبر : 48563

رئیس اداره آرد و غله کیش گفت: از ابتدای سال تا پایان دی امسال، هشت واحد نانوایی متخلف به دلیل کم فروشی در کیش پلمب شدند.

سید ایوب نبی زاده گفت: بازدید های مستمر از تعداد 1327 مورد نانوایی جزیره بازدید شد که در نتیجه آن، 8 واحد به علت تداوم تخلفاتی هم‌چون گران‌فروشی و کم‌فرورشی به صورت موقت تعطیل شدند.

رییس اداره غله کیش، گفت: به منظور ارتقای کیفیت نان تولیدیدر همین مدت از 986 مورد نانوایی‌های این جزیره نمونه‌برداری شد.

وی اظهار داشت:این نمونه برداری‌ها در زمینه آرد و خمیر، درصد سبوس گیری، بلانکت، جوش شیرین و رطوبت نان‌های تولیدی اخذ شده‌است.

نبی زاده با اشاره به 51 مورد شکایت ثبت شده در سامانه 124، بیشترین تخلفات نانوایی‌ها در کیش را کم فروشی و برخورد نامناسب با مشتریان عنوان کرد و گفت: وزن چانه استاندارد نان سنگک 600 گرم، لواش 160 گرم، بربری 425گرم و تافتون 205 گرم است و نانوایی ها ملزم به رعایت آن هستند.

وی تاکید کرد: کیشوندان و گردشگران در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی نانوایی ها، می توانند مراتب را با شماره 124 اطلاع دهند.

جزیره کیش دارای ۲7 واحد سنتی نانوایی که شامل 8 واحد بربری، 7 واحد سنگک و 10 واحد لواش و ۲ واحد تافتون و 4 واحد تولید نان فانتزی است و حدود 150 نفر در این نانواییها مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید