پتروشیمی بندرامام/

گام بلند پتروشیمی بندرامام جهت خدمات رسانی به جامعه ایثارگران

گام بلند پتروشیمی بندرامام جهت خدمات رسانی به جامعه ایثارگران
کدخبر : 48732

شرکت پتروشیمی بندرامام در راستای خدمت رسانی به جامعه معزز ایثارگران و خانواده های آنها ، روند اجرای دستورالعمل تبدیل وضعیت را تسریع و اجرایی نموده است.

از زمان ابلاغ طرح تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده های آن ها به شرکت های تابعه ، پتروشیمی بندرامام همراستا با کمیته ایثارگران ، کمیته ای اجرایی متشکل از مدیران ارشد شرکت و روسای منابع انسانی را تشکیل و با سرعت روند اجرای این طرح را آغاز نموده است.

در مرحله نخست ، کمیته ایثارگران پتروشیمی بندرامام نسبت به تشکیل ۷۰۲ پرونده اقدام نمود که طی ۲۹ جلسه تمامی بررسی های اولیه انجام و تعداد ۵۱۶ پرونده مورد تایید نهایی قرار گرفت.

پس از آن در یک اقدام منسجم و هماهنگ از سوی مدیریت منابع انسانی و کمیته ایثارگران ، تمامی اسامی تایید شده جهت انجام مراحل تبدیل وضعیت ، طب صنعتی ، آزمایش عدم اعتیاد ، استعلامات حراستی ، کمیته انضباط کار و استعلام مدارک تحصیلی به دستگاه‌های مختلف معرفی و طی یک نظارت مستمر بصورت کامل مراحل آنها اجرایی گردید.

در ادامه این اقدامات با نهایی شدن تمامی مراحل در چارچوب دستورالعمل های قانونی ، ۳۱۹ پرونده تکمیل و به گروه صنایع پترپشیمی خلیج فارس ارسال گردید و پس از بررسی های صورت گرفته ، ۲۶۰ پرونده بصورت کامل از سوی کمیته ایثارگران شرکت صنایع پتروشیمی خلیح فارس تایید و جهت سایر اقدامات اداری به پتروشیمی بندرامام ابلاغ گردید.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بندرامام که یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد ، همچنان با رویکرد اصلی خود که حفظ جایگاه و ارائه خدمات به جامعه معزز ایثارگران و خانواده های آنها است ، با تعهد و اهتمام حداکثری پیگیری ها و بررسی های لازم جهت اجرای این طرح بصورت کامل را در دستور کار دارد.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید