دکتر منظور در دیدار با همکاران سازمان در طلیعه دهه فجر:

روحیه جهادی همکاران مهمترین سرمایه سازمان امور مالیاتی است

روحیه جهادی همکاران مهمترین سرمایه سازمان امور مالیاتی است
کدخبر : 48786

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور سرمایه انسانی را مهم‌ترین و ارزشمندترین دارایی سازمان دانست و اظهار داشت: روحیه جهادی همکاران مهمترین سرمایه سازمان امور مالیاتی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است.

همزمان با اولین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر و سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی، دکتر داود منظور، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور با حضور در بخش‎های مختلف ستاد، یاد و خاطره ورود بنیان‌گذار کبیر انقلاب را گرامی داشت و با اهدا گل به همکاران، طلیعه فجر انقلاب اسلامی را به ایشان تبریک و تهنیت گفت.

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در این بازدید ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با تعدادی از مودیان مالیاتی و همکاران ستاد سازمان، با استماع مشکلات و درخواست‌های ایشان از زحمات تک تک آنها تجلیل و قدردانی به عمل آورد و اظهار داشت: ایفای نقش محوری در سازندگی ایران عزیز از طریق تأمین بودجه و هزینه‌های جاری کشور از محل درآمدهای پایدار مالیاتی، مأموریت خطیری است که به سرمایه‌های انسانی نظام مالیاتی محول شده است تا با همت والا و تلاش ارزشمند خود دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای تبیین شده در عرصه اقتصاد را محقق سازند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی، با تاکید بر اهمیت تقویت  فرهنگ سازمانی به عنوان یکی از متغیرهای مهم که بر نحوه‌ی ارتباطات درون و برون سازمانی و موفقیت های سازمان اثر می‌گذارد، گفت: انسجام سازمانی، وحدت، خیرخواهی، همدلی و دوستی در میان کارکنان سازمان از عوامل مهم وتاثیر گذار در پیشرفت های اخیر سازمان امور مالیاتی و تحولات نظام مالیاتی می باشد.

دکتر منظور مجموعه نظام مالیاتی را خانواده ای بزرگ، همدل و همراه در اقتصاد کشور دانست و گفت: همان گونه که اهالی خانواده نسبت به سرنوشت هم دلسوز هستند، در خانواده مالیاتی نیز باید همین اقدام صورت پذیرد، چرا که پیروزی و شکست در هر خانواده برای همه اعضای آن خانواده است، لذا تلاش بر این است که با رفع دغدغه های معیشتی همکاران، فضای خدمت مطلوب را برای همکاران فراهم نمود.

دکتر منظور در بخشی دیگر از این بازدید صمیمانه، با شنیدن درخواست ها و مطالبات تعدادی از مودیان مالیاتی و مراجعین به سازمان، تحقق اهداف کلان نظام مالیاتی کشور را در سایه کوشش‌های بی دریغ و مجاهدت‌های ستودنی کارکنان نظام مالیاتی و مشارکت متعهدانه مؤدیان عنوان کرد و دستورهای لازم جهت حل مشکلات مالیاتی مراجعین را صادر نمود.

لازم به ذکر است این اقدام صمیمانه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با استقبال گرم همکاران سازمان روبه رو شد.

 

اینتا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید