با حکم مدیرعامل بانک؛

سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین معرفی شد

سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین معرفی شد
کدخبر : 48839

با حکم مدیرعامل بانک، دکتر رضا راضی‌زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین معرفی شد.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و جمعی از مدیران و همکاران بانک، از تلاش‌های فرشاد محمد پور قدردانی شد و رضا راضی زاده به عنوان سرپرست معاونت امور مالی و مجامع معرفی شد.

پیش از این فرشاد محمدپور، عضو موظف هیئت مدیره و معاون مدیرعامل بانک کارآفرین در امور مالی و مجامع بود که با حکم محمدرضا فرزین، به بدنه مدیریت بانک مرکزی اضافه شد تا به این ترتیب معاونت امور مالی و مجامع بانک کارآفرین با تغییر در صندلی مدیریت خود روبرو شود.

درهمین راستا دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک نیز طی حکمی دکتر رضا راضی‌زاده را که دارای سوابق متعدد در حوزه‌های مالی و بانکی است، به سمت سرپرست معاونت امور مالی و مجامع منصوب کرد.

راضی‌زاده دانش آموخته رشته حسابداری است. او بیش از ۱۶ سال سابقه در حوزه های مالی، حسابرسی و مدیریتی دارد و پیش از این مدیر پشتیبانی بانک کارآفرین بوده است که از دیگر سوابق اجرایی او می‌توان به معاونت اقتصادی و توسعه کارآفرینی بنیاد برکت، عضو موظف شرکت حسابرسی تدبیر برتر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت خدمات مدیریتی عملیاتی دیدگاهان جاوید، حسابرس ارشد و سرپرستی حسابرسی در موسسات حسابرسی و ... اشاره کرد.

راضی‌زاده در مراسم قدردانی از دکتر محمدپور، ضمن تشکر از خدمات او به بانک کارآفرین و آرزوی موفقیت برای وی در مسئولیت جدید، اظهار امیدواری کرد معاونت امور مالی و مجامع بتواند با توجه به وجود پتانسیل بالا و کادر حرفه‌ای، در راستای تداوم موفقیت‌های گذشته و ثبت افتخارات در آینده گام بردارد.

 

روابط عمومی بانک کارآفرین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید