منطقه آزاد چابهار/

افتتاح سه مدرسه روستایی در ایام دهه فجر در چابهار

افتتاح سه مدرسه روستایی در ایام دهه فجر در چابهار
کدخبر : 48895

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از افتتاح ۳ مدرسه روستایی در بخش پیرسهراب چابهار در ایام دهه فجر خبر داد.

مهدی آبروش مدیر امور اجتماعی سازمان ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از افتتاح دبستان‌های روستاهای لاتیدان، چوتانی و بجاربازار خبر داد.

وی افزود: در راستای توجه به امر آموزش و تربیت دانش آموزان مدارس روستایی، تعداد ۲۱ کلاس درس در ۳ واحد آموزشی روستایی از محل اعتبارات خیرین مدرسه‌ساز، اداره کل نوسازی مدارس، سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه دست یاری به دشتیاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد ضمن قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز به نقش پر رنگ سازمان در عمل به مسئولیت اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: خیرین با کار خیر خود، فرهنگ خیراندیشی را ترویج میدهند.

آبروش اظهار کرد: این مدارس روز جمعه مورخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ همزمان با سومین روز از دهه فجر افتتاح گردیدند و مساحت مدارس روستاهای لاتیدان ۳۱۱، چوتانی۳۹۶ و بجار بازار ۴۵۶ مترمربع می‌باشد که روستای لاتیدان در مقطع ابتدایی با ۵ کلاس درس، روستای چوتانی مقطع ابتدایی با ۶ کلاس و روستای بجاربازار در مقطع دبیرستان با ۱۰ کلاس به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مدارس با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل معاونین و مدیران سازمان، نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان چابهار، خانواده شهید علیمرادی، جمعی از خیرین مدرسه ساز، مسئولین و مدیران و اهالی روستاهای لاتیدان، چوتانی و بجاربازار برگزار شد.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: