بیمه اتکایی ایران معین/

پیام مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین به مناسبت سالروز تأسیس شرکت

پیام مدیر عامل بیمه اتکایی ایران معین به مناسبت سالروز تأسیس شرکت
کدخبر : 48909

مجتبی حیدری نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین، با صدور پیامی نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت را به کارکنان، سهامداران و کلیه ذینفعان این مجموعه تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه اتکایی ایران معین با نام و مأموریت جدید، آمیخته با آغازی است از درون گذشته‌ای پرافتخار و خوشنام. امروز این شرکت به عرصه رسیده، با قدم نهادن در مسیر دیگری از فعالیت بیمه‌ای به همت بلند و سعی عالی معنای واقعی بخشیده و آینده درخشانی را در حوزه بیمه‌گری اتکایی متصور است.

امروز در حالی این رویداد مبارک را پاس می‌داریم که دستاوردهای ارزشمندی از جمله افزایش سه برابری درآمد اتکایی، اخذ مجوز تکافل اتکایی، ثبت شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سهامی عام، دست یافتن به بزرگ‌ترین سرمایه ثبتی در بین شرکت‌های اتکایی و انتشار اوراق بیمه اتکایی حاصل شده است، موفقیت‌های که علاوه بر تمایز بیمه اتکایی ایران معین از سایر شرکت‌های صنعت بیمه حکایت از ریل‌گذاری درست فعالیت جدید مجموعه دارد.

به فضل الهی با وجود تیم مدیران خبره،کارکنان توانمند، راهبری اعضای هیأت مدیره و به ویژه حمایت سهامداران محترم، ادامه راه را پرتوان و با اقتدار پیش رفته و نتایج ارزشمندی را رقم خواهیم زد.

اکنون که در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس شرکت با ولادت امام عدل و انصاف حضرت امیرالمومنین علی(ع) نیز مقارن گشته، اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره محترم ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه اتکایی ایران معین به همه همکاران پرتلاش، سهامداران ارجمند و ذینفعان گرامی، مراتب قدردانی خود را از یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با انسجام و همدلی و تلاش و کوشش مضاعف همه ارکان شرکت، بتوانیم گام‌های موثرتری را در تحقق برنامه‌ها، اهداف و مأموریت عالی بیمه اتکایی ایران معین برداریم.

 

روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید