در سه‌شنبه‌های پاسخگویی مطرح شد؛

رازی بازیگر مهم رشته باربری

رازی بازیگر مهم رشته باربری
کدخبر : 48984

مدیر بیمه‌های حمل و نقل بیمه رازی، این شرکت را یکی از بازیگران مهم رشته باربری هواپیما دانست و خاطرنشان کرد: افزایش سهم بازار بیمه رازی در رشته حمل و نقل جز مهم‌ترین اهداف این مدیریت در سال 1402 است.

علی سلطانی- مدیر بیمه‌های حمل و نقل که مهمان پنجاه و ششمین قسمت از رویداد سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود با اشاره به افتتاح مجتمع تخصصی آراز، اظهار کرد: فعالیت مجتمع‌های تخصصی همچون آراز ابتکار بسیار خوبی است و باید تمام واحدهای فنی در راستای دستیابی به هدف نهایی آراز تلاش کنند.

او ادامه داد: مجتمع آراز در زمینه بیمه‌نامه‌های حمل و نقل تاثیرگذار است زیرا مشتریان بزرگی همچون بانک صنعت و معدن خود دارای مشتریانی هستند که آن‌ها نیاز به بیمه نامه‌های حمل و نقل دارند و این موضوع صدور بیمه نامه جدید و ورود مشتریان جدید به بیمه رازی را رقم خواهد زد.

سلطانی در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین هدف مدیریت بیمه‌های حمل و نقل افزایش سهم بازار در سال 1402 است که افزایش حجم فعالیت و سطح دانش نمایندگان در این رابطه بسیار مهم است.

او با تاکید بر اینکه افزایش سطح فنی نمایندگان بر دستیابی به اهداف تعیین شده مدیریت بیمه‌های حمل و نقل بسیار تاثیرگذار است، تصریح کرد: مدیریت بیمه‌های حمل و نقل شرکت بیمه رازی در کنار شبکه فروش قرار دارد و در مسیر رسیدن به اهداف شرکت و شبکه فروش، نمایندگان و کارگزاران را همراهی خواهد کرد که در این زمینه با توجه به آنکه بیمه رازی در رشته بیمه باربری هواپیما به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه شناخته می‌شود، در مسیر جذب این دست بیمه‌نامه‌ها، مدیریت بیمه‌های حمل و نقل همراهی ویژه‌ای با شبکه فروش خواهد داشت.

مدیر بیمه‌های حمل و نقل  شرکت بیمه رازی با اشاره به بیمه‌های پول و افزایش صدور بیمه‌نامه در راستای فعالیت صرافی‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت بیمه رازی مبنی بر طراحی بسته‌های بیمه‌ای، ایده‌های بسیار خوبی از سوی نمایندگان و شبکه فروش برای طراحی بسته‌های بیمه‌ای در حوزه پول و باربری به این مدیریت ارائه شده که می‌تواند بازار بسیار مناسبی را ایجاد کند.

سلطانی در ادامه در رابطه با ارائه خدمات و برنامه ریزی برای ارائه خدمات به لحظه در مبادی ورودی و خروجی کشور گفت: شرکت بیمه رازی در زمینه بهبود روابط با دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌ساز برنامه‌هایی را ترسیم کرده که به صورت جدی پیگیری می‌شود و در کنار آن ارتقا زیرساخت‌های فنی برای حضور شبکه فروش و ارائه خدمات برخط در دستور کار قرار دارد.

مدیر بیمه‌های حمل و نقل  شرکت بیمه رازی بیان کرد: در ماه‌های اخیر بیمه‌گذاران بزرگی به خانواده بیمه رازی اضافه شده‌اند که آن‌ها مشتریان بسیاری دارند، از این‌رو نمایندگان و شبکه فروش باید برای ارائه خدمات به مشتریان بیمه‌گذاران بزرگ آمادگی لازم را داشته باشند و با جدیت رشد دانش فنی را پیگیری کنند.

او یادآور شد: آموزش در ایجاد ارزش افزوده بسیار مهم و تاثیرگذار است و تجربه نشان داده که آموزش بازخورد مناسبی در زمینه رشد نمایندگان و جذب پرتفو داشته است.

سلطانی خاطرنشان کرد: با آغاز سال 1402 دوره‌های آموزشی در شعب با جدیت بیشتری از سوی همکاران مدیریت بیمه‌های باربری پیگیری خواهد شد.

او در پاسخ به سوال نمایندگان گفت: نرخ 0.7 برای بیمه‌های باربری نرخ مناسبی است اما در مجموع تعیین نرخ به شرایط بیمه‌نامه و کالا بستگی دارد و می‌توان مدعی شد که مدیریت بیمه‌های باربری در تعیین نرخ و جذب پرتفو همکاری لازم با نمایندگان صورت خواهد گردفت.

مدیر بیمه‌های حمل و نقل  شرکت بیمه رازی در انتها اظهار کرد: بیمه‌نامه مسئولیت متصدی حمل در حال حاضر در مدیریت بیمه‌های مسئولیت شرکت بیمه رازی صادر می‌شود.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید