به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/

471 طرح و پروژه پست بانک ایران طی مراسمی به بهره‌برداری رسید

 471 طرح و پروژه پست بانک ایران طی مراسمی به بهره‌برداری رسید
کدخبر : 49228

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی مراسمی، 471 طرح و پروژه پست بانک ایران در سراسر کشور با حضور دکتر شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل ، رئیس و عضو هیات مدیره و مدیران بانک افتتاح و بهره‌برداری شد.

در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه 18بهمن ماه برگزار شد، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان‌ البرز، ضمن ارائه گزارش روند آماده سازی و اقدامات صورت گرفته ، شعبه فردیس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

در ادامه مراسم با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانسی و ارائه گزارش جمعیت تحت پوشش ، وضعیت جغرافیایی و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی ایجاد دسترسی مردم به خدمات بانکی ، باجه‌های بانکی روستایی دالین شهرستان سپیدان مدیریت شعب استان فارس و شریف آباد شهرستان سیرجان مدیریت شعب استان کرمان به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین با برقراری ارتباط از راه دور و پس از تشریح گزارش روند آماده سازی ، مشخصات پروژه و مبلغ و فرایند اعطای تسهیلات از سوی پست بانک ایران ، طرح تسهیلاتی تولید قیر شرکت کاردینوکیان در شهرستان مریوان مدیریت شعب استان کردستان به نمایندگی از 24 طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی به بهره‌برداری رسید.

در ادامه مراسم دکتر حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در مورد نقش و جایگاه پست بانک ایران در توسعه و دسترسی به خدمات بانکی در مناطق روستایی،کمتر توسعه یافته و ابجاد اشتغال در این مناطق مطالبی را بیان کرد.

در ادامه این مراسم دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک گزارشی از ویژگی‌ها و تاثیرات طرح ها و پروژه های افتتاح و مورد بهره برداری شده را تشریح کرد و همچنین دستاوردها، موفقیت‌ها و عملکرد بانک برای حاضران در برنامه ارائه و رهنمودهای لازم را بیان کرد.

در پایان مراسم ماکت ساختمان مرکزی در حال احداث پست بانک ایران رونمایی و در معرض دید حاضران قرار گرفت.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: