همزمان با چهاردهمین سالروز تاسیس بانک شهر:

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت پیروزی انقلاب و سالگرد تاسیس بانک

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر به مناسبت پیروزی انقلاب و سالگرد تاسیس بانک
کدخبر : 49382

مدیرعامل بانک شهر طی پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همزمانی خجسته آن با چهاردهمین سالگرد تاسیس این بانک را به شهروندان، سهامداران، مشتریان و همکاران تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بانک شهر طی 14سال همواره در توسعه و آبادانی کشور تلاش کرده و توانسته همراه با تحقق اهداف بانکداری به عنوان مهمترین بازوی اقتصادی کلانشهرها به حمایت از طرح های بزرگ زیربنایی و توسعه شهری پرداخته و در اقتصاد و بانکداری کشور بانکی پیشرو، نوآور و ارزش آفرین باشد.

مجموعه بانک شهر در مسیر پر افتخار و با عزت خدمت به شهروندان با راهبردها و رویکرد حمایتی همواره به عنوان یاریگر مدیریت شهری، هم راستا با فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال« تولید،دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اقدامات ارزشمند و ماندگاری در راستای سیاست ها و اهداف ترسیم شده کلان اقتصادی کشور؛ حمایت از تولید، اشتغالزایی و پیشرفت اقتصادی را به انجام رسانده و با ایجاد تفاهم نامه و تأمین مالی برنامه محور و اعطای تسهیلات بانکی به دستاوردهای مهم و قابل توجهی نائل آمده است.

تسهیل و ارائه خدمات گسترده، توجه جدی به جذب منابع خرد و حمایت همه جانبه از کارآفرینان، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و بخش های مختلف اقتصادی از جمله شرکت های دانش بنیان در جهت افزایش فرصت های اشتغالزایی، کمک به تسریع و رونق تولید، درآمدزایی ارزی با تخصیص اعتبار، پرداخت تسهیلات، تامین مالی، گشایش اعتبارات اسنادی و ... از جمله برنامه ها و استراتژی های مهم بانک شهر بوده و هست.

بانک شهر امروز با اعتبار و جایگاهی مهم و با ارائه محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه حامی توسعه بیش از پیش سرزمین عزیزمان ایران اسلامی است و همواره تلاش کرده تا اصل مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده و با طراحی محصولات جدید ، ارائه خدمات آسان در کوتاه ترین زمان ممکن را برای مشتریان امکان پذیر سازد .

شایان ذکر است، جایگاه رفیع و اعتبار و هویت بانک شهر با تلاش مجموعه همکاران و با اتکا به تلاش و تجربه کادری مجرب ، وظیفه گرا و رقابت پذیر در شرایط حساس با خدمت رسانی خوب به مشتریان و هم وطنان عزیز رقم خورده است.

اینجانب فرارسیدن21 بهمن سالروز تأسیس بانک شهر را به مشتریان، سهام داران، ذینفعان و به ویژه همکاران پرتلاش بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اکنون در طلیعه درخشان چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار و پیشوای بزرگ انقلاب ، شهدا، جانبازان و خانواده‌های معزز آنان در به ثمر رسیدن این پیروزی و تاکید بر پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب در استمرار این مسیر پربرکت؛ امیدوارم به لطف خداوند متعال، با تلاش و همدلی و عزمی پایدار و اندیشه‌ای پویا بتوانیم در چارچوب ضوابط و مقررات، ضمن تحقق شعار “نوآوری در خدمت”، ارزش‌آفرینی بیشتر برای سهام‌داران و مشتریان، همانند گذشته به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی درخشیده و همواره برای ایران و ایرانیان، افتخار‌آفرین باشیم و بیش از پیش در مسیر خدمتگزاری به شهروندان و عمران و آبادانی تمامی شهرها وکشور عزیزمان گام برداریم .

سید محمد مهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید