با دستور سلطانی ثانی انجام شد؛

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی توسط بیمه سینا

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان زلزله خوی توسط بیمه سینا
کدخبر : 49388

با دستور ویژه مدیرعامل بیمه سینا، رسیدگی به خسارت زیان‌‌دیدگان زلزله خوی در اسرع وقت انجام و مبالغ مربوطه پرداخت شد.

فرهاد عبدالهی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی این شرکت با اشاره به اعزام نماینده و ارزیابان خسارت به مناطق زلزله‌زده گفت: رئیس شعبه ارومیه، نمایندگان شهر خوی و ارزیابان پس از زلزله، ضمن دیدار با بیمه‌گذارانی که منازل آنها دچار آسیب شده است، پیگیری های لازم را جهت همدردی و برآورد خسارت آن‌ها انجام دادند.

مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه سینا با اشاره به تاکید مدیرعامل برای پرداخت سریع خسارت زلزله‌زدگان، افزود: با برآورد خسارات وارده به بیمه گذاران، حواله مربوط به خسارت بیمه‌گذاران عزیز در کوتاهترین زمان ممکن، صادر و مبالغ به حساب آنها واریز شد.

عبدالهی بیان داشت: نمایندگان و تیم‌های ارزیابی بیمه سینا همچنان برای شناسایی و دریافت اعلام خسارت جدید از سوی هموطنان، در شهر خوی مستقر هستند.

وی در پایان عنوان کرد: آن دسته از بیمه‌گذارانی که دارای بیمه‌نامه آتش‌سوزی بیمه سینا هستند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه سینا در شهر خوی نسبت به اعلام خسارت، اقدام و یا از طریق تماس مرکز ارتباط با مشتری با شماره تلفن 2807-021 راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند.

یادآور می‌شود مطابق آمار اولیه، زلزله 5.9 ریشتری در خوی به 3 هزار و 50 واحد مسکونی بین 20 تا 80 درصد خسارت وارد کرده است.

گفتنی است، کارکنان و مدیران بیمه سینا با اختصاص بخشی از حقوق ماهانه خود، هموطنان زلزله‌زده شهر خوی را یاری کردند. همچنین نمایندگان و شبکه فروش بیمه سینا نیز با تهیه و تدارک اقلام خوراکی مورد نیاز، کمکهای خود را به این منطقه ارسال کردند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه سینا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید