با تأمین مالی شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون صورت گرفت؛

افتتاح باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان

افتتاح باند رفت قطعه اول بزرگراه خواجه-ورزقان
کدخبر : 49484

باند رفت قطعه اول بزرگ راه خواجه –ورزقان به طول 13 کیلومتر و 540 متر با حضور مقامات استانی و شهرستان های ورزقان و هریس مورد بهره برداری گرفت.

بزرگ راه خواجه – ورزقان به لحاظ موقعیت استراتژیک خود در منطقه و ادامه این مسیر تا نوردوز به عنوان کریدور بین المللی و راه دسترسی و اتصال استان به اوراسیا و کشورهای اروپایی حائز اهمیت بوده و شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون در راستای برنامه ریزی استراتژیک خود در جهت توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منطقه، تکمیل این بزرگ راه را جزو اولویت های اصلی خود دانسته و با تأمین اعتبار مالی آن در به سرانجام رسیدن این پروژه، نقش کلیدی خود را در منطقه ایفا می نماید.

برای بهره برداری از باند رفت قطعه اول، عملیات خاکبرداری 2.455.000 متر مکعبی، 259 هزار مترمکعب خاک ریزی، 26 هزار مترمکعب بتن ریزی، 42 هزار تن آسفالت انجام پذیرفته است.

گفتنی است در این آیین دکتر عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، دکتر دهقانی نماینده مردم شریف ورزقان و خاروانا، دکتر محرم زاده نماینده شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیزاده مدیرکل راهداری و پایانه های آذربایجان شرقی، مهندس نعمتی فرماندار شهرستان ورزقان، مهندس جلیل وند فرماندار شهرستان هریس، دکتر عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون و جمعی از مسئولین راهنمایی و رانندگی استان حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: