مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم خبر داد:

آغاز عملیات لایروبی اسکله‌های لافت و‌ پهل

آغاز عملیات لایروبی اسکله‌های لافت و‌ پهل
کدخبر : 49571

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از آغاز عملیات لایروبی اسکله پهل همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

مهدی سندگل نظامی اظهار داشت: دستور تسریع در آغاز عملیات لایروبی همزمان با بازدید هفته گذشته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد قشم از اسکله‌های لافت و پهل صادر گردید و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اجرایی گردید.

وی ادامه داد: عملیات لایروبی اسکله با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال از سوی سازمان‌ منطقه آزاد قشم آغاز شده که تا پیش از پایان سال به‌ اتمام خواهد رسید.

نظامی تصریح کرد: لایروبی اسکله‌ پهل با هدف تسریع در تردد خودروها که با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت صورت می پذیرد انجام شده و موجب ارایه خدمات بهتر و روان‌تر به گردشکران میگردد.

شایان ذکر است؛ همه ساله بیش از ۶ میلیون تردد از سه مسیر دریایی (اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری)، هوایی (فرودگاه ببن‌المللی قشم) و زمینی (محل ورود وسایل نقلیه سبک و سنگین از اسکله پهل به اسکله لافت) وارد می‌شوند که سهم ورود مسافران از محل اسکله پهل به لافت، بیشترین سهم را دارد.

لازم به ذکر است عملیات لایروبی اسکله های جزیره قشم هر چهار سال یکبار توسط معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم انجام می‌گردد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید