مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

توسعه بیش از 2.2 هکتار فضای رفاهی در قشم

توسعه بیش از 2.2 هکتار فضای رفاهی در قشم
کدخبر : 49612

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه بیش از 2.2 هکتار فضای رفاهی در سطح شهر و محلات قشم با هدف افزایش روحیه نشاط در بین قشموندان و گردشگران خبر داد.

شریف شریفی نژاد با اشاره به لزوم شاداب سازی شهر قشم و نزدیک شدن تعطیلات نوروزی گفت: از شهریورماه سال جاری باهدف افزایش روحیه نشاط در جامعه شهری،  ۱۲ لکه سبز با مساحت  2.2 هکتار به‌منظور ساخت پارک جانمایی شده که تا پایان بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در همین راستا، به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با هماهنگی‌های صورت گرفته با معاونت عمرانی، زمینی در ضلع شرقی بلوار آب‌شیرین‌کن به مساحت 2.1 هکتار جهت احداث پارک در اختیار شهرداری قشم قرارگرفته است.

به گفته شریفی نژاد، زیباسازی فضاهای شهری یکی از مقوله‌های توسعه سیما و منظر شهری و عاملی جهت ارتقا روحیه نشاط در جامعه است و با توجه به موقعیت گردشگری جزیره و افزایش استقبال گردشگران از انتخاب قشم به‌عنوان مقصد سفرهای نوروزی، این مقوله از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، احداث و بهره‌برداری بیش از 3 هکتار پارک و فضای سبز به‌صورت سالانه به‌منظور ارتقا سرانه فضای رفاهی، در برنامه‌های توسعه شهری این مدیریت قرارگرفته است.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید