ال جی/

معرفی دستگاه تهویه مطبوع صنعتی Multi V i ال‌جی با مصرف بهینه انرژی و مجهز به فناوری هوش مصنوعی(AI)

معرفی دستگاه تهویه مطبوع صنعتی Multi V i ال‌جی با مصرف بهینه انرژی و مجهز به فناوری هوش مصنوعی(AI)
کدخبر : 49614

محصول جدید VRF ال‌جی، مجهز به فناوری هوش مصنوعی، آسایش بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

ال‌جی الکترونیکس از عرضه دستگاه Multi V™ i به بازارهای کلیدی اروپا خبر داد. Multi V™ i یک راه‌کار تهویه مطبوع با جریان متغیر (VRF) است که به موتور ال‌جی با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی (AI) مجهز شده است. این محصول برای ساختمان‌های متوسط تا بلند مانند دفاتر اداری، مدارس، مراکز خرید، آپارتمان‌های مسکونی و هتل‌ها مناسب است. Multi V i با بهره‌وری مناسب انرژی از ویژگی‌های هوشمند متفاوتی برخوردار است که به کاهش مصرف انرژی و فراهم کردن هوای مطبوع‌تر در محیط داخلی   و محیط خارجی در سراسر سال کمک می‌کند.

مراقبت هوشمند (AI Smart Care)

موتور پیشرفته Multi V i با استفاده از اطلاعات مکانی برای بهینه‌سازی عملکرد مانند تنظیم قدرت سرمایش و یا گرمایش بر اساس متغیرهای متعدد شامل تعداد افراد حاضر در اتاق، سطح رطوبت و دمای محیط داخل و خارج امکان مراقبت هوشمند را فراهم می‌کند. این ویژگی به Multi V i امکان می‌دهد که در مصرف انرژی تا 24.7 درصد1 صرفه‌جویی کند. AI Indoor Space Care همچنین به مراقبت از فضای داخلی برای حفظ یک دمای پایدار و کاهش مصرف انرژی با روشن و خاموش کردن خودکار کمک می‌کند.

ال جی

مدیریت انرژی با هوش مصنوعی (AI Energy Management)

دیگر ویژگی برتر این محصول مدیریت انرژی با استفاده از هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای خود سطوح مصرف انرژی تعریف کنند که این کار می‌تواند مصرف کلی برق Multi V i را کاهش دهد. 

کنترل صداهای اطراف (Noise Target Control)

Multi V i به افزایش آسایش همسایگان نیز کمک می‌کند. کاربران می‌توانند برای دستگاه خود یک محدودیت صدایی (بین 50 تا 70 دسیبل2) تعیین کنند و با انجام این کار صدای یونیت خارجی دستگاه از حد تعیین شده فراتر نخواهد رفت.  

بررسی شرایط آب و هوا (Weather Information Interlocking Control)

قابلیت Weather Information Interlocking Control راه‌کار VRF ال‌جی با ارائه عملکرد هوشمند و آسایش بیشتر، تنظیمات مناسب را به صورت خودکار بر اساس شرایط آب و هوایی3 انتخاب می‌کند. پیش‌گرمایش خودکار و برف‌روبی خودکار مثال‌هایی از این حالت‌ها هستند. پیش‌گرمایش خودکار با گرم کردن پیشاپیش اتاق به کاربران اجازه می‌دهد حتی در سردترین روزهای سال از فضایی گرم لذت ببرند. برف‌روبی خودکار نیز از تجمع برف و ایجاد یخ‌زدگی بر روی یونیت خارجی دستگاه جلوگیری می‌کند.

ال جی

عملکرد قدرتمند(Powerful Performance)

Multi V i با عملکرد قدرتمند و مطمئن حتی در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی از مدل قبلی خود Multi V 5 پیشی گرفته و به برترین بهره‌وری انرژی در میان محصولات VRF ال‌جی تولید شده تا کنون، دست یافته است.4 فن بایومتریک این یونیت با طراحی جدید در کنار بهبود مسیر جریان هوا به کاهش مصرف برق موتور فن منجر می‌شود5 که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. این مدل جدید فوق‌العاده ال‌جی با حداکثر ظرفیت سرمایشی در دمای 43 درجه سلسیوس6 و حداکثر ظرفیت گرمایشی در دمای منفی 10 درجه سلسیوس7 هوای تازه و دل‌نشینی را در تمام فصول سال فراهم می‌کند.

AI Smart Up

موتور Multi V i از ویژگی‌های هوشمند متنوعی مانند تنظیم خودکار و به‌روزرسانی از راه دور برخوردار است که به بهبود کلی تجربه کاربری کمک می‌کند. سیستم تنظیم خودکار، کمپرسور و موتور را در نصب اولیه و یا تعویض در صورت لزوم به صورت خودکار تنظیم می‌کند و فرآیند راه‌اندازی و سرویس دستگاه را سریع‌تر می‌کند. راه‌کار  ال‌جی همچنین می‌تواند با استفاده از سیستم به‌روزرسانی از راه دور بدون نیاز به مراجعه حضوری سرویس‌کار با جدیدترین نسخه‌های نرم‌افزاری به‌روزرسانی شود. همچنین Multi V i از قابلیت عیب‌یابی هوشمند برخوردار است که سیستم را به صورت خودکار آنالیز کرده و گزارش‌های ساده‌ و قابل فهمی را برای کمک به کاهش دفعات نیاز به انجام  سرویس و افزایش قابلیت اعتماد دستگاه ارائه می‌کند.

جیمز لی رئیس واحد تجاری راه‌کارهای تهویه مطبوع شرکت لوازم خانگی و راه‌کارهای تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس گفت:" Multi V i با ارتقاء موتور هوش‌ مصنوعی بی‌نظیر ال‌جی قادر است علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی هوای مطبوع‌تری را نیز در فضاهای داخلی ایجاد کرده و راحتی منحصر به فردی را برای کاربران به ارمغان آورد. ال‌جی به ارائه محصولات فوق‌‌العاده تهویه مطبوع با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته و فن‌آوری‌های صنعتی پیشگام HVAC این شرکت ادامه خواهد داد."

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید