تدارک گسترده در کیش برای میزبانی با شکوه هلدینگ خلیج فارس

چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، دوشنبه 24 بهمن امسال گشایش می‌یابد

چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی، دوشنبه 24 بهمن امسال گشایش می‌یابد
کدخبر : 49637

مهرداد عظیمی مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و "دبیراجرایی چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش"، امروز در بازدید از مکان برگزاری این نمایشگاه در نمایشگاههای بین المللی کیش، در جریان آخرین اقدامات و تمهیدات برای برگزاری مناسب و شایسته این رویداد مهم قرار گرفت.

وی با ابراز رضایت از روند انجام امور اجرایی و تغییرات شکلی و محتوایی در  نمایشگاه امسال گفت: مراسم افتتاحیه ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن با حضور مدیران عالی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گفته عظیمی، پس از مراسم افتتاحیه، نمایشگاه چهارم در سالن نمایشگاه های بین‌المللی کیش گشایش می‌یابد. مدیـر بـرند، مسئـولیت اجتمـاعی و روابط عمـومی گروه صنایع پتروشیمی خلیـج فـارس افزود: در این نمایشگاه که به میزبانی هلدینگ خلیج فارس و با همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و انجمن های تخصصی صنعت نفت و پتروشیمی برگزار می شود، بیش از 300 شرکت ایرانی حضور خواهند داشت.

گشایش پارک علم و فناوری پردیس

وی گفت: همزمان با گشایش چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، "پارک علمی و فناوری پردیس" ویژه صنایع پایین دستی و شرکت‌های دانش بنیان ،نوآور و فناور افتتاح می‌شود؛ اقدام خلاقانه‌ای که امسال برای اولین بار صورت می‌گیرد و نشانه اهتمام و توجه جدی هلدینگ خلیج‌فارس به علم و فناوری و تکمیل زنجیره ارزش محسوب می‌شود.

تلاش بی وقفه و شبانه‌روزی مدیران و کارشناسان مدیریت برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سایر حوزه ها برای میزبانی شایسته از نمایشگاه امسال ادامه دارد و این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، نویدبخش یک رویداد متمایز و حرفه‌ای را می دهد.

روابط عمومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید