صبح دوشنبه 24 بهمن برگزار شد؛

برگزاری سومین جلسه کمیته بحران ستاد نوروزی کیش

برگزاری سومین جلسه کمیته بحران ستاد نوروزی کیش
کدخبر : 49813

سومین نشست کمیته بحران ستاد نوروزی 1402 کیش صبح دوشنبه 24 بهمن با محوریت بررسی راه کارهای پیشگیری و کنترل بحران های احتمالی در ایام نوروز برگزار شد.

پیش بینی و پیشگیری از کمبود آب در هتل ها و رستوران ها، اعلام آمادگی شرکت ماهتاب برای تزریق 24 ساعته آب در شبکه توزیع، ارائه آب مازاد تولید شبکه به شرکت های پخش و کاهش مصرف آب در شبکه فضای سبز با نظارت شرکت عمران، آب و خدمات از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بنابراین گزارش اعلام توان تولید 750 متر مکعبی شرکت مکا کیش در هر روز، فروش آب تانکری در شرایط اضطراری تا 800 متر مکعب و برنامه ریزی برای فعالیت همه روزه و افزایش زمان فروش و ارائه آب تانکری نیز از دیگر موارد مطرح شده در سومین جلسه کمیته بحران ستاد نوروزی بود.  

همچنین پیگیری و رصد مجوز شرکت های توزیع آب و برخورد با شرکت های فعال فاقد مجوز، ارائه پیشنهاد نصبGPSبر روی تانکر های توزیع آب، محول کردن مسئولیت توزیع به شرکت های تامین کننده، تعیین ساعات چرخشی برای شرکت های تولید کننده آب به منظور جلوگیری از هرگونه بحران احتمالی در ایام نوروز نیز در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گرفت.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید