اموال تملیکی/

رضایت معاون دادستان کل کشور از وضعیت انبارهای خوزستان

رضایت معاون دادستان کل کشور از وضعیت انبارهای خوزستان
کدخبر : 49990

علی جمادی معاون دادستان کل کشور در بازدید از اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان خوزستان از مجموعه انبارهای این اداره کل دیدن کرد.

در این دیدار با ابراز رضایت از وضعیت موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی در استان خوزستان اظهار داشت: بحمدلله وضعیت خوبی را در انبارهای اموال تملیکی استان خوزستان شاهد هستیم و آنچه مدنظر مسئولان کشوری این سازمان و دادستانی کل کشور بوده به مرحله اجرا درآمده است.

معاون دادستان کل کشور در ادامه بیان داشت: خوشبختانه سوله های خوبی تهیه شده و ساماندهی بهتر از گذشته و در حد قابل قبولی نیز انجام شده است مخصوصاً در بخش قفسه بندی و نگهداری کالا که به صورت تفکیکی قابل مشاهده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه بر حسب وظیفه نظارتی و ذاتی دستگاه قضایی تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها در حال انجام است، گفت: خوشبختانه روند تعیین تکلیف کالا در انبارها شدت یافته و به خصوص کالاهای سریع الفساد و دارای تاریخ مصرف که در کمترین زمان ممکن باید تعیین تکلیف شوند که با پیگیری هایی که از سوی دستگاه قضایی استان انجام شده تعیین تکلیف این قبیل کالاها نیز در دستور کار قرار گرفته که یا در مزایده های سازمان اموال تملیکی به فروش رفته اند و یا آنهایی که قابلیت استفاده انسانی نداشته بر اساس دستور، امحا می شوند.

جمادی در پایان با تشکر از اهتمام کارکنان اموال تملیکی استان خوزستان گفت: ان شاءالله با برگزاری مزایده هایی برای کالاهای موجود، شاهد تعیین تکلیف آنها باشیم.

 

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید