در سیصد و چهارمین کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه بررسی شد:

نحوه نظارت بر منابع حاصل از بیمه های عمر و مدیریت سرمایه گذاری

نحوه نظارت بر منابع حاصل از بیمه های عمر و مدیریت سرمایه گذاری
کدخبر : 50013

اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری موسسات بیمه با محور نحوه نظارت بر منابع حاصل از بیمه های عمر و مدیریت سرمایه گذاری (یونیت لینک) و ضرورت شمول آیین نامه سرمایه گذاری به این گونه منابع با حضور اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست ادامه موارد اصلاح آیین نامه سرمایه گذاری موسسات بیمه با محور نحوه نظارت بر منابع حاصل از بیمه های عمر و مدیریت سرمایه گذاری (یونیت لینک) و ضرورت شمول آیین نامه سرمایه گذاری به این گونه منابع و احکام مربوط، با حضور اعضای کمیسیون تخصصی شورای عالی بیمه مورد بحث و بررسی و تدوین قرار گرفت.

همچنین در خصوص سازوکار برون سپاری عملیات سرمایه گذاری توسط موسسات بیمه و ساختار حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک سرمایه گذاری موسسات بیمه بحث شد و مقرر گردید ساختار حاکمیت شرکتی مدیریت این گونه ریسک ها نیز لحاظ شود که مواد و مقررات لازم در این خصوص انشاء شد.

در پایان مواردی همچون سرمایه گذاری موسسات بیمه در شرکت های دانش بنیان، صندوق ها و ابزارهای مالی مربوطه از سوی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی مطرح و پیشنهادات مطروحه در زمینه سرمایه گذاری در صندوق های نوآوری، جسورانه و ابزارهای مالی مربوطه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و احکام مربوط مورد تایید اعضا قرار گرفت.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید