پتروشیمی نوری/

پتروشیمی نوری، حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد

پتروشیمی نوری، حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد
کدخبر : 50056

پتروشیمی نوری تفاهم‌نامه همکاری‌های تحقیقاتی و تولید کاتالیست clay را با شرکت رنگینه و کاتالیست پارس و تفاهم‌نامه ساخت سگالت ولو، کنترل ولو، دی سوپر هیتر و قطعات کنترل ولو را با شرکت برناصنعت توس امضا کرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری شامگاه سه‌شنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در آیین امضای این ۲ تفاهم‌نامه که با حضور دکتر علی‌عسکری برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال برای پنجمین سال متوالی این مجتمع بالای ظرفیت اسمی حدود ۱۰۸ درصد فعال بوده است، اظهار داشت: این امر به دلیل استفاده از ظرفیت داخل محقق شده است.

مهندس صانعی، افزود: پتروشیمی نوری در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش ۲۸ تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری ادامه داد: مقدار مصرف کاتالیست اکتیویتدکِلی هزار تن در سال است که این کاتالیست برای نخستین بار در کشور تولید شده و در شرکت‌های پتروشیمی و روغن‌سازی استفاده می‌شود.

نماینده شرکت برنا صنعت توس نیز در آیین این تفاهم‌نامه گفت: پتروشیمی نوری حمایت از ساخت داخل را از حرف به عمل تبدیل کرد.

نماینده شرکت رنگینه و کاتالیست پارس نیز با اشاره به ۱۳ سال تجربه این شرکت در تولید انواع جاذب‌ها و کاتالیست‌ها ادامه داد: این شرکت موفق به بومی‌سازی کاتالیست اکتیویتدکِلی پتروشیمی نوری شده است که کیفیتی فراتر از نمونه خارجی دارد.

چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش از دوشنبه (۲۴ بهمن‌ماه) به مدت سه روز (چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) در جزیره کیش دایر است.

روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید