سرپرست بانک مسکن عنوان کرد؛

پیشتازی بانک مسکن در ارایه تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن

 پیشتازی بانک مسکن در ارایه تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن
کدخبر : 50066

سرپرست بانک مسکن با بیان اینکه این بانک پیشتاز ارایه تسهیلات در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، گفت: بانک مسکن تاکنون 50 هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز کرده است.

دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن از اعطای 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک تا 19 بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: بانک مسکن پیشتاز ارایه تسهیلات در میان بانک‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و در این حیطه 50 هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان این طرح واریز شده است.

وی افزود: تاکنون قرارداد 210 هزار و 424 واحد مسکونی ذیل طرح نهضت ملی مسکن توسط همکاران بانک منعقد شده است که بیش از 71 هزار میلیارد تومان برای بانک مسکن تعهد بوجود آورده است که از این میزان 50 هزار میلیارد تومان آن پرداخت شده و سایر مبالغ نیز با توجه به پیشرفت پروژه‌ها به حساب سازندگان واریز می‌شود.

دکتر عسکری تصریح کرد: روند تامین مالی طرح نهضت ملی مسکن به صورت مرحله‌ای است و از مراحل پی‌ریزی و فوندانسیون و اسکلت‌بندی گرفته تا سفت کار و نازک کاری مبالغی طبق قواعد و جدول زمانبندی طرح به حساب سازندگان واریز می‌شود. با توجه به این موضوع روند پرداخت تسهیلات بانک مسکن در این حیطه بسیار قابل توجه بوده و نشان دهنده سرعت عمل بانک در اعطای تسهیلات و انعقاد قرارداد و اجرای فرآیند افتتاح حساب و ایجاد پرونده برای متقاضیان است.

سرپرست بانک مسکن با اشاره به روند افتتاح حساب مسکن طرح نهضت ملی در این بانک گفت: تاکنون بیش از 843 هزار حساب در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای متقاضیان نزد بانک افتتاح شده است که در این میان 15 هزار و 813 میلیارد تومان میزان رقم واریزی متقاضیان در این حساب‌هاست.

وی تصریح کرد: در بخش خودمالکی ذیل طرح نهضت ملی مسکن نیز قرارداد 68 هزارو 193 واحد مسکونی به مبلغ بیش از 23 هزار میلیارد تومان در این بانک منعقد شده است که 32 درصد از کل واحدهایی که ذیل این طرح قرارداد آن‌ها منعقد شده را تشکیل می‌دهد.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: