بانک توسعه تعاون/

مدیر عامل شرکت کارگزاری بیمه پوشش متعلق به بانک توسعه تعاون معرفی شد

مدیر عامل شرکت کارگزاری بیمه پوشش متعلق به بانک توسعه تعاون معرفی شد
کدخبر : 50076

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ضمن تقدیم حکم مدیر عامل شرکت بیمه کارگزاری بیمه پوشش ، از زحمات و عملکرد مدیر عامل سابق این شرکت تقدیر کرد.

سید باقر فتاحی با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده در این شرکت ابراز امیدواری کرد در سایه برنامه ریزی ، اتخاذ راهبردهای عملیاتی و ارائه خدمات نوین امیدواریم این شرکت فراتر از وضع موجود جایگاه مناسبی در صنعت بیمه پیدا کند.

وی ادامه داد: شرکت خدمات بیمه ای پوشش به عنوان یکی از شرکت های تابعه بانک می تواند نقش موثرتری در ارائه خدمات به مشتریان بانک داشته باشد و بسیاری از پوشش های بیمه ای تسهیلات گیرندگان، سپرده گذاران و متقاضیان و جامعه تعاون را تامین کند.

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این مراسم گفت: با وجود ظرفیت هایی که شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون دارد باید به بازارهای جدید اندیشید و با حضور موثر در بازار و همچنین اتحادیه ها و شرکت های تعاونی به عنوان مهمترین اجزای جامعه هدف هستند ،خدمات بیمه ای ارائه داد.در این مراسم نجفی مدیر عامل سابق شرکت بیمه کارگزاری پوشش توسعه تعاون نیز به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت تعیین و مهرداد ریاحی به عنوان مدیر عامل جدید منصوب شد.

گفتنی است ریاحی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی و کارشناسی اقتصاد بازرگانی می باشد و پیش از این، مشاور عالی هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه هزاره سوم، نایب رئیس هیات مدیره و معاون بازاریابی و فروش شرکت کارگزاری رسمی بیمه گردشگری ، مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حامی خدمت کیان ایرانیان ، مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری رسمی بیمه چتر حمایت از جمله پست های مدیریتی وی بوده است.

در این مراسم همچنین حسینی مطلق مدیر دفتر مرکزی حراست و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری حضور داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید