سندیکای بیمه گران/

نقش نیروی انسانی زبده برای ایجاد خلاقیت در صنعت بیمه

نقش نیروی انسانی زبده برای ایجاد خلاقیت در صنعت بیمه
کدخبر : 50139

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران بر نقش نیروی انسانی زبده برای ایجاد خلاقیت در صنعت بیمه تاکید کرد.

دکتر سید محمد کریمی، در نهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بکارگیری ظرفیت‌ های نوآورانه در صنعت بیمه که به همت بیمه کوثر برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، گفت: یکی از عوامل بسیار مهم در شکل گیری ایده‌ های خلاقانه در صنعت بیمه کشور بکار گیری نیروی انسانی با اخلاق و آشنا به امور فناوری های دیجیتال است.

وی به 5 اصل مهم برای مدیریت یک شرکت یا سازمان اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی، سازماندی، نظارت، هدایت و راهبری در کنار نوآوری و خلاقیت از اصولی است که هر شرکت را به سر منزل مقصود هدایت می کند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران تاکید کرد: مساله نوآوری و خلاقیت مهم ترین اصل در مدیریت است چرا که یک مدیر حتما با برنامه آمده و با سازماندهی نیروهای خود و نظارت بر آن قصد راهبری و هدایت تیم تحت امر خویش را دارد، از همین رو نقش و اثرگذاری مدیری که در راس یک سازمان یا شرکت قرار گرفته در بکارگیری و استفاده از فناوری های نوین و ایده های خلاقانه نمایان می شود.

به گفته کریمی تجربه، سن و دانش نیروی انسانی همگی همانند زنجیره ای است که یک شرکت را برای پیشبرد اهداف آن سازمان هدایت می کند.

وی یادآور شد: در کنار بکار گیری فناوری های روز و نوین دنیا، تصمیم گیری های منطقی و سیاست های استراتژیک عامل مهمی برای نیل به اهداف سازمانی محسوب می شود.

وی رویکردهای دیجیتالی را بسیار مهم برشمرد و گفت: تحقیق و توسعه و خودارزیابی کارکنان یک شرکت در تمام امور نقش تعیین کننده ای ایفا می کند.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، اقدام بیمه کوثر در برگزاری این همایش را ستودنی عنوان کرد و افزود: امروز ما با واژه هایی نظیر بلاک چین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا مواجه هستیم که فضای حاکم بر زندگی اجتماعی همه ما، ضرورت ورود به دنیای دیجیتال را دو چندان کرده است.

وی آموزش نیروی انسانی را در استفاده از فناوری های نوین بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: رونق کسب و کارهای امروزه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده و اگر در این مسیر سریع تر حرکت نکنیم، فردا را از دست خواهیم داد.

کریمی برگزاری چنین همایش ها و مراسم ها را برای صنعت بیمه بسیار مفید عنوان کرد و گفت: این همایش ها در صنعت بیمه برگزار می شود اما باید بر تعداد آن افزوده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: