کیش/

اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد لازمه رونق و توسعه این مناطق است

اجرای کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد لازمه رونق و توسعه این مناطق است
کدخبر : 50199

مسیح اله صفا گفت: بخش خصوصی خواهان اجرایی شدن کامل قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و ثبات مدیریتی در این مناطق است.

رییس هیات مدیره جامعه هتلداران کیش در سمینار یک روزه الزامات توسعه مناطق آزاد در برنامه هفتم توسعه کشور که پنجشنبه 27 بهمن در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد؛ گفت: قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، یک قانون بسیار مترقی است که ۲۸ سال پیش تدوین شده و در حال حاضر30 درصد آن اجرایی شده است.

مسیح اله صفا با اشاره به 5 مورد تغییرات مدیریتی در سازمان منطقه آزاد کیش از سال 1396 تا کنون افزود: دولت مردان همواره خواستار عمل به قانون از سوی شهروندان هستند ولی در این مورد خاص، بخش خصوصی خواهان عمل به قانون چگونگی اداره مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوی دولت است.

وی اجرای کامل قانون مناطق آزاد و ثبات مدیریتی را عامل مهم رونق و توسعه مناطق آزاد عنوان کرد و اظهار داشت: ثبات مدیریتی زمینه ساز تدوین و اجرای برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت است.

مسیح اله صفا با اشاره به 50 هتل در دست ساخت در جزیره کیش و مشکلات سرمایه گذاران بواسطه افزایش نرخ ارز، خواستار مساعدت بانک ها در ارائه تسهیلات با کارمزد پایین به هتل سازان شد و افزود: هیچ صنعتی بهتر از صنعت گردشگری نیست و جا دارد دولت و مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به بحث گردشگری داشته باشند.

وی با اشاره به امکانات گردشگری کشورمان به ویژه کیش، از این منطقه به عنوان یکی از سه منطقه پر اکسیژن در دنیا نام برد و تاکید کرد: از رایزن های فرهنگی کشورمان می خواهیم با معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه در جذب گردشگر و افزایش ورود ارز به کشور همکاری و مساعدت کنند.

گفتنی است جزیره کیش دارای 52 هتل فعال با 6000 اتاق و با 20 هزار و 70 تخت میزبان گردشگردانی هست که از اقصی نقاط کشور به این منطقه سفر می کنند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید