ذوب آهن اصفهان/

نایب قهرمانی فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر امیدهای کشور

نایب قهرمانی فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر امیدهای کشور
کدخبر : 50389

تیم فوتبال امیدهای ذوب آهن اصفهان ، امروز و در هفته پایانی لیگ برتر امیدهای کشور، نایب قهرمان شد . این تیم در هفته آخر لیگ برتر با کسب نتیجه مساوی می توانست به مقام قهرمانی برسد اما با شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک به مقام نایب قهرمانی رسید.

لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور با حضور ۱۷ تیم برگزار شد و کسب مقام نائب قهرمانی نشان دهنده حضور فعال و پرقدرت ذوب آهن در رده های پایه است . تیمی که همچون گذشته در بازیکن سازی موفق عمل می کند .

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن طی مصاحبه ای ضمن قدردانی از کادرفنی و بازیکنان تیم امید اظهار داشت : اولویت تیم امید قبل از نتیجه گیری در مسابقات، پرورش و پیشرفت بازیکنان و معرفی استعدادهای برتر بود که خوشبختانه با حمایت همه جانبه باشگاه پنج بازیکن برای تیم بزرگسال به میدان رفتند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

حسن استکی زحمات کارگران ذوب آهن را یادآور شد و افزود: اهتمام تیم امید و سایر تیم‌های باشگاه این است که قدم به قدم زحمات عزیزانمان را فراموش نکرده و برای سربلندی این کارگران زحمتکش پرچم پر افتخار ذوب آهن را در هر زمینه ای برافراشته کنیم.

مدیر تیم: محمد بیات . سرمربی: حسن استکی. مربیان: محمدرضا حدادی فر ،جمال حق شناس ، محمد مومنی،محمدباقریان . مسئول پشتیبانی: رضا توکلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید