فجرآفرینان جزیره قشم تقدیر شدند

حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد

حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد
کدخبر : 50445

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با وجود تمام فعالیت‌های دشمنان در ۴۴ سال گذشته از عمر نظام جمهوری اسلامی، استقبال بی‌نظیر مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن، تمام نقشه‌های دشمنان را بی‌اثر کرد.

افشار فتح الهی در مراسم شکرانه خدمتگزاری دهه فجر و تقدیر از فجرآفرینان قشم، اظهار داشت: در چهار دهه گذشته هر زمان نیازمند به حضور مردم بوده، ملت ایران با وجود تمام مشکلات حضور پیدا کردند و پشت نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

وی ادامه داد: سیاهنمایی و بزرگنمایی مشکلات با ابزار جنگ رسانه ای، ایجاد اختلاف میان اقوام در حوزه های مختلف، اخلال در نظام اقتصادی کشور و تلاش برای اثبات ناکارآمدی مسئولان و دولت مهمترین سناریوهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای القای ناامیدی به مردم است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامی اشخاص و مسئولان با استفاده از تریبون ها و فرصت های مختلف باید برای روشنگری و معرفی خدمات و پیشرفت های جمهوری اسلامی در دهه های گذشته برای امیدآفرینی به مردم استفاده کنند.

فتح الهی در پایان با بیان اینکه تمام مسئولان باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنند، خاطرنشان کرد: امروز باید با رفتارهای هوشمندانه مانع از دامن زدن به اختلافات قومی شویم و برای وحدت و همگرایی تلاش کنیم.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این مراسم گفت: پایداری و ماندگاری انقلاب اسلامی مدیون فداکاری ها و تحمل رنج ها و سختی های مردم است که همیشه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی ادامه داد: بزرگان و انقلابیون مطرح و ایثارگری در این نظام وجود دارند که باید به عنوان الگو و سرمشق انقلابی گری برای نسل های جدید معرفی شوند.

حجت الاسلام محمد سعید آخوندی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز اظهار داشت: حضور پرشور و پرتعداد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره قشم و سراسر کشور، وحدت و اتحاد بی نظیر ملت ایران را نشان داد.

وی با اشاره به تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش ها برای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر امسال، تصریح کرد: با همدلی و اتحاد می توان برای دستیابی به پیشرفت و توسعه تلاش کرد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از ۲۸۰ نفر از فجرآفرینان، دانش آموزان، ورزشکاران، کارکنان ادارات و اقشار مختلف که در برپایی جشن های دهه مبارک فجر در شهرستان قشم تقدیر شد.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: