در حاشیه بیستمین جشنواره ملی تعالی سازمانی مطرح شد؛

جایزه تعالی مقدمه‌ای برای حرکت فولاد سفید دشت در مسیر آینده است

جایزه تعالی مقدمه‌ای برای حرکت فولاد سفید دشت در مسیر آینده است
کدخبر : 50448

مدیرعامل شرکت فولاد سفید دشت گفت: شرکت فولاد سفید دشت برای اولین بار در ارزیابی ملی تعالی سازمانی شرکت کرد و خوشبختانه توانست جایزه دو ستاره تعالی را کسب کند که این جایزه مقدمه‌ای است برای حرکت ما در آینده و امیدواریم در مسیر تعالی گام برداریم.

بیستمین دوره از همایش تعالی سازمانی، با موضوع تعالی و نوآوری پایدار سازمانی، صبح دوشنبه یکم اسفندماه در محل مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی با حضور کارشناسان، مدیران و صاحبان صنایع آغاز شد.

محمود ارباب‌زاده، مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: شرکت فولاد سفید دشت برای اولین‌بار در ارزیابی ملی تعالی سازمانی شرکت کرد و خوشبختانه با پیگیری و فعالیت‌های صورت‌گرفته و حضور ارزیابان درجه یک، موفق شدیم جایزه دو ستاره تعالی را کسب نماییم؛ این جایزه مقدمه‌ای است برای حرکت ما در آینده و امیدواریم در مسیر تعالی گام برداریم.

او تکمیل‌ کرد: فولاد سفیددشت در ۱۰ بخش مفاهیم اصلی تعالی شامل رهبری، عملیات و... مورد ارزیابی قرار گرفت و موفق شد بالاترین امتیاز در اکثر بخش‌ها را اخذ نماید و خوشبختانه در اولین ورودمان موفق شدیم جایزه دو ستاره را دریافت کنیم.

وی افزود: شرکت فولاد سفیددشت توانسته است اولین واحد احیا را در استان راه‌اندازی کند همان‌طور که درگذشته نیز موفق شده بود اولین واحد فولادسازی طرح‌های هفت‌گانه را راه‌اندازی کند که به‌عنوان بهترین طرح در طرح‌های هفت‌گانه استان شناخته شد.

او تکمیل‌ کرد: امسال علی‌رغم قطعی گاز و برق و توقف تولید انتظار داریم مطابق با برنامه به تولید ۸۰۰ هزارتنی یعنی به‌اندازه ظرفیت اسمی دست پیدا کنیم. رمز موفقیت ما با وجود ناترازی انرژی، رکوردشکنی تولید در زمانی از سال بود که با مشکل تأمین انرژی مواجه نبودیم و این مهم سبب شد ذخیره کمی مناسبی را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت در رابطه با طرح‌های پیش روی این شرکت عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین هدفمان این است که بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته بتوانیم مسیر رشد و تعالی را تسریع کرده و در سال‌های آینده در این راه حرکت کنیم. قصد داریم واحد فولادسازی را به تولید برسانیم و در راستای ارتقای شرکت به لحاظ کمی و کیفی طرح‌های توسعه‌ای را پیش ببریم. همچنین چشم‌اندازمان این است شرکت در سال ۱۴۱۰ یکی از ۱۰ فولادساز برتر کشور شود.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید