مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اعضای شورای شهر و معتمدین لافت مطرح کرد؛

طرح جامع و برنامه ریزی دقیق لازمه رونق گردشگری و تجارت لافت

طرح جامع و برنامه ریزی دقیق لازمه رونق گردشگری و تجارت لافت
کدخبر : 50569

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه و پیشرفت شهر لافت به عنوان یکی از بنادر تاریخی و دارای فرهنگ غنی در جزیره قشم، می تواند به رشد گردشگری و اقتصاد منطقه کمک کند.

افشار فتح الهی در دیدار با اعضای شورای شهر و معتمدین شهر لافت، اظهار داشت: با همراهی و همکاری خوب شکل گرفته میان شورای اسلامی و مجموعه مدیریت شهری لافت و سازمان منطقه آزاد قشم، اجرای طرح ها و پروژه های مختلف با سرعت خوب اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مراحل آماده سازی جهت اجرای طرح مسکن جوانان جزیره در شهر لافت نیز سپری شده و در آینده نزدیک شاهد شروع واگذاری زمین های پیش بینی شده برای این پروژه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: رونق صنعت گردشگری و تجارت در شهر لافت به یک طرح جامع و برنامه ریزی دقیق جهت تامین زیرساخت ها و ارائه خدمات نیازمند است.

به گفته فتح الهی؛ رونق گردگشری بندر تاریخی لافت علاوه بر معرفی فرهنگ غنی جزیره، می تواند زمینه سال ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشت ساکنان این منطقه باشد.

وی اضافه کرد: احداث پل خلیج فارس در آینده نیز علاوه بر ایجاد یک زیرساخت اساسی برای توسعه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی جزیره قشم، موجب رونق بیشتر شهر لافت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ایجاد بازارچه های مرزی در جزیره قشم و بندر لافت را پتانسیل خوبی برای رونق تجارت و اقتصاد این منطقه دانست.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید