سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: به منظور استفاده از خدمات صندوق حمایت از بیماری‌های خاص

ثبت‌نام بیماران خاص در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد

ثبت‌نام بیماران خاص در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد
کدخبر : 50576

معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد در پی آغاز به‌کار صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به‌منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران، ثبت اطلاعات آن دسته از بیماران خاص که تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، در پورتال معاونت درمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir آغاز شده است.

صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با توجه به حمایت دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی از مهر ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده است که بر اساس آن پوشش مازاد بخشی از هزینه‌های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد بیماران خاص تحت پوشش این سازمان برای بهره‌مندی از مزایای مورد نظر می‌‎بایست با مراجعه به سامانه پورتال معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir و از طریق منوی "درخواست بیمه‌شدگان"، نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری اقدام کنند.

طبق اعلام معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، در مرحله نخست بیماران خاص مبتلا به آتروفی عضلانی اسپینال (SMA)، اسکلروز لترال آمیوتروفیک (ALS)، بال پروانه‌ای (EB)، سیستیک فیبروزیس (CF)، ایکتیوزیس، نوروفیبروماتوزیس، اسکلرودرمی و نقص ایمنی اولیه و اکتسابی می‌توانند از طریق فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بیمه

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید