معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی در دهمین پویش فناورانه صنعت بیمه اعلام کرد:

آغاز به کار مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی

آغاز به کار مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی
کدخبر : 50581

دهمین هفته از پویش فناورانه "سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" با معرفی دو سامانه کوثر من بیمه کوثر و درمان یار شرکت نوآوران آتیه فردا وابسته به دانشگاه علمی کاربردی سبا به پایان رسید.

دکتر علی بنیادی نائینی برگزاری ده هفته از پویش فناورانه"سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه" را مقدمه تاسیس مرکز نوآوری صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی دانست و گفت: بیمه مرکزی به عنوان تسهیل گر و به دور از هرگونه تصدی گری با ایجاد این مرکز سعی در ایجاد یک فن بازار برای ایجاد یک نقطه مشترک میان عرضه و تقاضا خدمات و محصولات بیمه ای با تکیه بر توانمندی شرکت های دانش بنیان و بهره گیری از فناوری های نوین دارد.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: هدف از تاسیس مرکز نوآوری بیمه مرکزی، تسهیل ورود ایده های جدید به صنعت بیمه و پوشش ریسک های نوظهور است.

وی در ادامه از برگزاری ایونت استارت آپی خبر داد و گفت: صنعت بیمه از جذابیت و فضای مناسبی برای ورود شرکت های دانش بنیان در راستای ارائه محصولات و خدمات نوین با رویکرد افزایش ضریب نفوذ بیمه و رضایتمندی ذینفعان صنعت بیمه برخوردار است.

در ادامه بیمه کوثر به معرفی سامانه "کوثر من" با مزایای صدور انلاین بیمه نامه و خسارت و دسترسی های ویژه برای شبکه فروش و شرکت نوآران آتیه فردا به معرفی سامانه " درمان یار" با هدف تسهیل درپرداخت هزینه های درمانی از طریق ارائه بیمه اعتبار پرداختند

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: