مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان عنوان کرد؛

با تقویت یوتیلیتی، چراغ تولید فروزان خواهد شد

با تقویت یوتیلیتی، چراغ تولید فروزان خواهد شد
کدخبر : 50587

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان،به همراه معاون بهره برداری شرکت و تنی چند از مسئولین شرکت ،سه شنبه دوم اسفندماه از بخش های مختلف مدیریت تولید توزیع برق کارخانه بازدید نمودند و طی جلسه ای در خصوص فعالیت صورت گرفته در این مدیریت و برنامه های پیش رو به بحث و گفتگو پرداختند.

مدیر عامل شرکت  گفت : تولید رمز بقای شرکت ها در صنعت محسوب می شود و ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا از اولین روز حضورم در کارخانه، بازدیدهای میدانی و ارتباط چهره به چهره با کارکنان خط تولید را محور اصلی برنامه ها قرار دادم.

وی افزود : مدیریت هزینه ها در شرکت نیز به منظور ارتقاء تولید و گسترش سبد محصولات ارزش افزا همواره مورد توجه قرار دارد زیرا از مسیر هم افزایی،چراغ تولید فروزان خواهد شد و خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان از ثمرات آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : یوتیلیتی قلب تپنده شرکت و اساس تولید است وهمچنین خود تامین شدن صنایع را در مبحث انرژی به صورت جدی دنبال می کند.

خوشبختانه  ذوب آهن اصفهان با نگاه مهندسی به راه اندازی و توسعه نیروگاهها پرداخته  که یک اقدام قابل تحسین  به شمار می رود .

مهدی کوهی اظهار داشت : هر گونه سرمایه گذاری در بخش یوتیلیتی ها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود که نسل ها از ثمرات و برکات آن بهره مند خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید