رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

استقرار بیش از ۴۰۰ شرکت در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

استقرار بیش از ۴۰۰ شرکت در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی
کدخبر : 50663

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا امروز بالغ بر ۴۰۰ شرکت در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شدند.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه آیین افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد اظهار کرد: قانون جهش تولید، امکانی را فراهم کرده تا دانشگاه آزاد اسلامی در پردیس‌های استانی خود، واحدهایی را در قالب پارک علم و فناوری ایجاد کند.

وی گفت: بعد از ابلاغ قانون جهش تولید و پس از شروع به کار پارک علم و فناوری تهران، این دومین مرکزی است که در دانشگاه آزاد اسلامی و در قالب سرای نوآوری به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم امسال در همه استان‌ها این توسعه انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تا امروز بالغ بر ۴۰۰ شرکت در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شده‌اند که با بررسی نقاط قوت و ضعف پارک‌های علم و فناوری موجود در کشور، حلقه مدارس عالی مهارت‌ها و تجارتخانه‌های علم و فناوری را به‌صورت کامل پیش‌بینی نکرده‌ایم تا به لطف الهی زیست‌بوم جدیدی را در کشور ایجاد کنیم.

طهرانچی خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد علاوه بر پارک علم و فناوری، ایجاد شهر دانش نیز در این دانشگاه برنامه‌ریزی شده تا زیست‌بوم علم و فناوری کامل شده و در نهایت تأثیرات قابل‌توجهی را در بازار فناوری و نوآوری کشور شاهد باشیم.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید