مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه مطرح کرد؛

مسیر زآینده؛ بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت فولاد کشور

مسیر زآینده؛ بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت فولاد کشور
کدخبر : 50701

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، از حضور ۴۰۰ شرکت در بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت فولاد کشور به میزبانی فولاد مبارکه خبر کرد.

یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه اظهار کرد: رویداد مسیر زآینده که در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه در دانشگاه صنعتی و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود؛ بزرگترین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت فولاد کشور است که با حضور ۴۰۰ شرکت به میزبانی فولاد مبارکه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۰۰ شرکت از مجموع این شرکت‌ها در نمایشگاهی که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود دستاوردهای فناورانه و نوآورانه خود را به نمایش می‌گذارند. البته بنا بر این بود که شرکت‌های بیشتری در این نمایشگاه حضور یابند که به علت محدودیت فضا، تنها ۲۰۰ شرکت در فضای نمایشگاهی حضور دارند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه تصریح کرد: در قسمتی از برنامه‌های این رویداد دوروزه، بستری برای برقراری ارتباط و آشنایی این شرکت‌ها با یکدیگر و فعالان صنعت فولاد مهیا شده تا به نحوی شبکه‌سازی فعالان دانش‌بنیان‌ نیز در این رویداد انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش دیگری از رویداد مسیرزآینده تلاش کرده‌ایم تا شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه، با مدیران و کارشناسان ارشد این شرکت دیدار نموده تا با آشنایی بیشتر مدیران با آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان‌ها، نیازهای صنعت فولاد از این طریق به این شرکت‌ها منتقل شود.

پالیزدار تصریح کرد: در این همایش که معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، استاندار محترم اصفهان و جمعی دیگر از مدیران کشوری و استانی حضور دارند از سند چشم‌انداز استراتژیک فولاد مبارکه در عرصه فناوری و نوآوری رونمایی می‌شود.

وی تأکید کرد: فولاد مبارکه با سرمایه‌گذاری خطرپذیر در شرکت‌های متعددی که در زمینه صنعت فولاد نوآوری داشته‌ اند موفق شده دستاوردهای قابل توجهی را با استفاده از توان جوانان این مرز و بوم رقم بزند که در رویداد و جشنواره «مسیر زآینده»، جشن پیوستن ۱۵ شرکت از این شرکت‌ها نیز برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه عنوان کرد: فولاد مبارکه در ماه‌های اخیر، رویکردی متفاوت در ارتباط با دانشگاه‌ها را پیش گرفته است و به طور مثال در فاصله کمتر از یک ماه، دومین مرکز نوآوری خود را دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افتتاح کرد. در ادامه این حرکت، در رویداد مسیرزآینده، تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی دیگر در زیست‌بوم فناوری و نوآوری به صورت همکار اضافه می‌شوند.

نمایشگاه و رویداد دو روزه «مسیر زآینده» ۶ و ۷ اسفندماه در دانشگاه صنعتی اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید