سازمان امور مالیاتی/

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی مرکزی برگزار شد

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی مرکزی برگزار شد
کدخبر : 50722

جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی در محل ستاد سازمان امور مالیاتی کشور با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی برگزار شد.

در جلسه ای که با حضور دکتر داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی و جمعی از معاونین و مدیران کل ستادی ذیربط برگزار شد، عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت. در این دیدار پنج ساعته، میرمحمدی مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استان متبوع را تشریح و در ادامه به تبیین اهداف و برنامه های این اداره کل جهت تحقق درآمدهای مالیاتی در یک‌ماه باقی‌مانده سال‌جاری پرداخت. در ادامه معاونین و روسای امور آن اداره کل نیز به بیان نقطه نظرات  و برخی دغدغه ها و مسایل و مشکلات حوزه خود پرداختند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این جلسه موضوع بررسی عملکرد اداره کل امور مالیاتی استانی را مهم و ضروری ارزیابی کرد و ضمن تبیین سیاست‌ها و برنامه های تحولی نظام مالیاتی بر ضرورت تعیین تکلیف معوقات مالیاتی، رسیدگی و حسابرسی پرونده های مهم و بزرگ باقی مانده، مدیریت منابع انسانی، توجه به معیشت و رفاه همکاران، تعامل سازنده و موثر با مردم، مسئولان و رسانه های استانی تاکید کرد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه، تودیع و معارفه نماینده دیوان محاسبات مستقر در سازمان امور مالیاتی کشور نیز انجام شد. به این ترتیب از خدمات ارزنده آقای محمودی نماینده سابق دیوان محاسبات مستقر در سازمان امور مالیاتی کشور با اهدای لوح سپاس، تقدیر و با معرفی آقای محمدی به عنوان نماینده جدید دیوان محاسبات مستقر در سازمان امور مالیاتی کشور فعالیت وی آغاز شد.

گفتنی است برگزاری جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد ادارت کل امور مالیاتی استان‌ها به صورت منظم و مستمر با هدف آسیب شناسی و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد آنها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت بهبود امور و تحقق بهینه اهداف و رویکردهای تحولی نظام مالیاتی در کنار ارائه گزارش اقدامات، تحولات، برنامه ها و مشکلات ادارات کل و همچنین بررسی مسائل، نقطه نظرات و دیدگاه‌های مدیران صف و ستاد برگزار می شود.

 

رسانه مالیاتی ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید