پست بانک ایران/

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز
کدخبر : 50794

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز ؛ این روز را به تمامی جانبازان عزیز پهنه ایران اسلامی به ویژه جانبازان پست بانک ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و پیامی به همین مناسبت، صادر کرد.

متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:

کتاب تاریخ پرافتخار سرزمین عزیزمان ایران، فصول درخشان از دلاوری‌ها و رشادت‌های مردمان شریف و مهربان این مرز و بوم را کم در دل خود جا نداده است. شهامت‌ها و قهرمانی‌هایی که اگر نبود، قلمروی این خاک پاک به تاراج ددمنشان زمین و زمان می‌رفت و دیگر نشانی از آن در گسترده گیتی باقی نمی‌ماند.

بی‌شک اگر رادمردی‌ها و سلحشوری‌های مخلصانه‌ی دلیرمردان و زنان هشت سال دفاع مقدس هم، در تار و پودِ پیشینه و سرگذشت این سرزمین نقش نبسته بود و تنیده نشده بود، امروز جز نامی خُرد از کرانه‌ی این کهن دیار باقی نمانده بود.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز؛ این روز را به تمامی جانبازان عزیز پهنه ایران اسلامی به ویژه جانبازان پست بانک ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و بسی بر خود می‌بالیم که افتخار هم‌نشینی و سعادت همکاری با این عزیزان نصیب‌مان شده است و از درگاه خداوند بلند مرتبه و مهربان عزت روز آنها را خواستاریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید