سندیکای بیمه گران ایران/

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران از مناطق زلزله زده خوی

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران از مناطق زلزله زده خوی
کدخبر : 50798

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: پرداخت خسارت‌های واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی که تحت پوشش بیمه هستند، کمک نیست بلکه مطالبه مردم و بیمه گذران است.

دکتر کریمی روز جمعه به همراه دکتر مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی ج.ا.ایران و تیم همراه از مناطق زلزله زده خوی دیدن کردند و هدف از این سفر را ابراز همدردی با مردم و تسریع در روند پرداخت خسارت های ناشی از زمین لرزه به بیمه شدگان دانستند.

وی اظهار داشت: اقدامات ارزیابی اماکن بیمه شده به صورت شبانه روزی در حال انجام است و برای تعداد زیادی از بیمه گذاران که فرآیند ارزیابی خسارت انجام شده، چک نقدی پرداخت خسارت صادر و به آنان تقدیم شده است.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران ادامه داد: اقدامات خوب و ابتکارانه در خوی از جمله بنر اطلاع‌رسانی در جهت ارزیابی واحدهای تحت پوشش بیمه برای شرکت‌هایی که در این شهرستان دفتر ندارند در معابر نصب شده همچنین کمک‌هایی نیز از طرف صنعت بیمه تقدیم مردم شریف زلزله زده شد.

دکتر کریمی با اشاره به اینکه برخی استان‌های کشو زلزله خیز هستند، گفت: مردم عزیز ساکن در این استان‌ها که بیشتر دچار حوادث غیرمترقبه طبیعی می‌شوند لازم است در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام در یکی از شرکت‌های بیمه و دریافت بیمه نامه اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث، بیمه‌ها پشتیبان و حامی آنها بوده و خسارت وارده را جبران کنند.

گفتنی است زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتری ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه هشتم بهمن شهرستان خوی را لرزاند، روند رسیدگی به ساکنان مناطق آسیب دیده از زلزله به صورت جدی بعد از گذشت بیش از سه هفته همچنان ادامه دارد

روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید